להיות מנכ"ל של מותג תכשיטים מוביל, זה חלום, ואם זה בגיל 25 אז זה חלום רטוב של כל אחד. בשביל איש אחד זה לא רק חלום זו מציאות. הכירו את ירין גבריאל, מנכ"ל מותג התכשיטים יאנוש וכן, אתם לא חולמים הוא רק בן 25.
הוא האמנם גדל בפריפריה, ורק לא מזמן עבר להתגורר בתל אביב, אבל הוא לא נתן לזה להפריע לו לכבוש את העולם. את דרכו הוא התחיל בגיל 16, אז הבין שהתחום הזה מעניין אותו, "כשהחלטתי שענף התכשיטים והיהלומים בפרט נורא מעניינים אותי, הבנתי שהצעד הבא הוא ללמוד גמולוגיה אצל טובי המומחים בענף היהלומים בבורסה ברמת גן", מספר גבריאל.
הדרך לא הייתה קלה, מדובר בתחום לא פשוט ואם אין לך ייחוס משפחתי, הסיכוי שלך להתברג הוא נמוך. "הכל בתחום הזה מבוסס על קשר משפחתי, לכן הייתי צריך להוכיח את עצמי יותר מכולם וכך עשיתי. צעד אחר צעד למדתי את התחום כמו שצריך", הוא אומר.
"אחרי שלמדתי הכל, והייתה לי הבנה בתחום היה מי שהאמין בי, ולא סתם אחד, אלא אחד ממעצבי העל שיש היום בעולם התכשיטים, אני מדבר על יאנוש ג'ואלי, שפתח לי את הדלת". מאז נפתחה הדלת על ידי יאנוש, גבריאל משמש כמנכ"ל החברה, למרות שבחברות אחרות גילם של המנכ"לים הוא לרוב נושק ל-40.
אחד המהלכים של גבריאל היה גיוסה של הדוגמנית המצליחה שיר אלמליח לתפקיד הפרזנטורית, מיד לאחר שיצאה מבית "האח הגדול VIP". הוא ללא ספק זיהה את הפוטנציאל וניצל אותו היטב לטובת קידום המותג "יאנוש".
לא רק אלמליח הייתה בתפקיד הנחשק, אלא לצידה השחקנית וכוכבת "פאודה", יערה בנבנישתי שהשתיים ביחד הביאו חשיפה אדירה למותג, אותו ענדו בשנה האחרונה נטלי דדון, סנדרה רינגלר, רותם סלע, שירי מימון ועוד.
גבריאל מתמקד בימים אלה בחיזוק המותג גם מעבר לים, אך לא זונח את השוק הישראלי. "השלב הבא בישראל הוא לפתוח עוד חנויות בקניונים היוקרתיים המובילים וכמובן עוד שיתופי פעולה עם גדולי המומחים ומובילי דעת הקהל".