האם אילנית לוי חושבת כבר על היום שאחרי? במהלך חול המועד סוכות לוי לא צילמה איזה קמפיין יוקרתי בחופים רחוקים או בסטודיו קרוב, אלא התפרנסה בדרך לה לא ציפינו.

באי יריד הריהוטים שנערך לאורך ימי חול המועד בגני התערוכה בתל אביב, הופתעו לראות בדוכן המכירה של חברת היי פריים את לוי (32), כשהיא מסתובבת במקום, מסבירה לאנשים על מוצרים לרכישה, משווקת ומוכרת.

המחשבה הראשונה שעלתה בראשם היא שמדובר בשיתוף פעולה של הכוכבת עם החברה, אך זה ממש לא היה המצב.

עוד ב-mako סלבס:

הכל התחיל לפני כמה שבועות כשלוי החלה בריהוט ועיצוב ביתה החדש שרכשה רק לאחרונה ברחובות. במהלך ריהוט הבית רכשה לוי גם מספר מוצרים מהחברה בכמה עשרות אלפי שקלים, וכך נוצר הקשר בינה לבין מנכ"ל החברה.

לא ברור אם זה ההוצאות שהצטברו בגלל הבית החדש או סתם השלמת הכנסה, אבל דבר אחד בטוח - לוי עבדה 6 שעות ביום, ארבעה ימים בשבוע כאחרונת העובדים במקום בניסיון למכור להמון שפקד את היריד את מוצרי החברה.

אגב, קונים שנכחו שם אומרים כי היא הייתה נחמדה עבור הלקוחות ולא התביישה לנסות לדחוף להם כמה שיותר ממוצרי החברה.

היא כנראה הרוויחה יותר מכל מוכר אחר של החברה שעבד באותו היום (אל תספרו להם), אבל היא עבדה בדיוק כמו האחרים עבור הכסף ושיתפה פעולה עם בעלי החברה, שכנראה לא הבינו עד הסוף את הטוב שנפל בחלקם. מקווים ששילמתם לה ביטוח לאומי.

תגובתו של לאון סבג, מנכ״ל חברת הייפריים: ״בהמשך לקשרי העבודה עם אילנית נוצר גם קשר חברי בו אילנית באה לעבוד איתנו ולפרגן לנו בתערוכה, אנו מודים לה מאוד״

מסוכנות ADD, המייצגת את לוי, טרם נמסרה תגובה.

 

אילנית לוי בביקיני (צילום: אלעד דיין)
מעדיפים שתעבדי בזה | צילום: אלעד דיין

mako סלבס בפייסבוק,  בטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +