צופים בקולנוע (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
נא לא להפריע | צילום: אימג'בנק / Thinkstock
זאת אמנם רק הסנונית הראשונה, אבל יכול להיות שאנחנו נמצאים בפתיחתו של עידן חדש בחוויית הקולנוע שלנו. ענקית בתי הקולנוע "מטרו" בניו זילנד הודיעה על מדיניות חדשה שתפעיל מעתה כלפי לקוחות שיפריעו לצופים אחרים לקבל את התמורה המלאה לכספם. במסגרת המדיניות יוכלו מאבטחי החברה לנקוט בצעדים עד כדי הרחקתם של צופים שלא יישמעו להוראות מהאולם.

החידוש הראשון מגיע ביחס כלפי מאחרים להגיע לאולם. החברה מבהירה כי מרגע שהסרט עצמו החל היא לא תאפשר לצופים נוספים להיכנס לאולם, גם אם רכשו את הכרטיס בכסף מלא. בנוסף לקוחות שיתפסו מסמסים, מצייצים או מפריעים בכל דרך אחרת לאחרים באמצעות הטלפון הנייד שלהם, יתבקשו לעזוב על ידי הסדרנים במקום.

"על ידי נקיטת קו נוקשה כנגד המפריעים באולמות, נוכל למקסם את חוויית הקולנוע של הניו זילנדים", מסביר מנכ"ל התפעול של החברה, מת'יו גרלי, את המדיניות החדשה. על פי גרלי הפרה ראשונה של הכללים תזכה את הצופה באזהרה על ידי הסדרנים. מעבר נוסף על הכללים יוביל להוצאתם. "הבעיה הגדולה היא שהמסכים של הטלפונים הפכו כל כך גדולים שכשאחד כזה נדלק בחשיכה של האולם, הוא מצליח להפריע למספר רב מאד של אנשים".

לצורך אכיפת המדיניות החדשה סיימו בימים אלה בחברה גיוס נרחב של סדרנים ומאבטחים, שיישמרו על הסדר בכל אחד מ-12 הקומפלקסים שבבעלותה. אפשר להתחיל לדמיין מה היה קורה אם מישהו היה מנסה לעשות את אותו הדבר גם כאן בישראל.

>> שוברת שיאים: "שובר שורות" עושה היסטוריה
בואו לפייסבוק שלנו