“National Headless Day” (היום הארצי לחסרי הראש) היה אמור להיות רעיון הומוריסטי ודי מופרך לקידום סרט חדש, אבל ההתפתחויות של השבועות האחרונים הוכיחו שוב כמה כדאי להיזהר עם הפוליטקלי קורקט בימים אלה. מחלקת השיווק של סדרת הטלוויזיה "סליפי הולו", יצאו בהודעה מתנצלת לאחר שהכריזה על הקמפיין שנועד לקדם את יציאת ה-DVD של העונה הראשונה לסדרה. הקמפיין נוצר בההשראת עריפת ראשים ושוחרר אתמול (שלישי), דקות לפני שחרור הסרט בו נראה ראשו של העיתונאי סטיבן סוטלוף נערף על ידי פעיל טרור מטעם ארגון המדינה האסלאמית (דאעש).

במסגרת הקמפיין העלו ב"פוקס" סדרה של "e-card" (כרטיסי ברכה אלקטרונים) שמכילים כיתובים כמו "שכחת שהראש שלך לא מחובר אליך". המהלך הוביל לתגובות שליליות במדיה החברתית שגינו את העיתוי וקראו לביטול המהלך. בתגובה הוציאה "פוקס" הודעה לעיתונות שמתנצלת על המקרה. "אנחנו מתחרטים על התזמון הגרוע. תנחמונו למשפחות המעורבים", הם כתבו. "אם היינו יודעים את המידע הזה עוד קודם, לא היינו משחררים את הקמפיין".

"האגדה על סליפי הולו" הוא סיפור קצר מהמאה ה-19 שנכתב על ידי וושינגטון אירווינג. הסיפור המיתולוגי היווה השראה לשלל לסרטים וסדרות. במרכזו עומדת דמותו של פרש ללא ראש שנוהג להרוג אנשים על ידי עריפת ראשם. סדרת הטלוויזיה, שחוזרת לעונתה השנייה בסוף החודש, משלבת בין הדמות המקורית להווה, בו היא קמה לתחייה וממשיכה במסע ההרג.