אחרי עשר שנים בערוץ 10, גיא פינס חוצה את הקווים ועובר יחד עם תכנית הבידור שלו לשידורי "קשת", לקראת המעבר לשבעה ימי שידור והמעבר לאפיק 12 בממיר. התכנית צפויה לעלות לאוויר בקשת עוד לפני היציאה לרישיון והמעבר הצפוי לערוץ החדש,  והיא תשודר מדי ערב ב-19:00 לפני "תכנית חיסכון".

ערב טוב עם גיא פינס הפכה לתכנית יומית ב-1997 ובעונה ה-13 שלה, בעקבות חילוקי דעות כספיים, עברה לשידור חי במתכונת יומית בערוץ 10 בשנת 2010. כעת פינס חוצה את את הקווים ועובר לקשת. 

בעמוד הפייסבוק שלו, כתב פינס: "אחרי שבע שנים בערוץ 10 וכמעט 1,500 תכניות, ערב אחרי ערב בשידור חי, עם גל יומי של אדרנלין ששוטף כל פעם מחדש כשמתקרבת השעה 7 בערב, אני מתרגש לדווח על עצמי לשם שינוי: על החלטתנו להשיט את הספינה שלנו מנמל הבית המוכר, ליעד חדש ומאתגר.  ערוץ 10 פתח בפנינו, אחרי שנים של שידור למנויי הכבלים בלבד, הזדמנות מסעירה לפגוש את עמישראל בסלון שלו מדי ערב, בהיקף עצום, ולהתחרות בליגת העל של המדיה הישראלית. בשנים האחרונות היינו חלק ממשפחת ערוץ 10 בשיא מאבק ההישרדות שלו, שמחנו לתרום ללוח השידורים ולרוח הצוות, גם ברגעים קשים של חוסר ודאות. היינו גאים להיות חלק מנבחרת של אנשי תקשורת וחדשות מובילים.

"בקרוב נעבור לקבוצת קשת לשדר בערוץ 2, אולי יקראו לו כבר ערוץ 12. לאורך השנים סיקרנו את קשת ותכניותיה כמו את כל התעשייה, באופן הוגן, התפעלנו ממדורות השבט הרבות שהלהיטה לקהל הישראלי ושלחנו גם לא מעט חיצי ביקורת מחודדים כשחשנו שזה נדרש. אנחנו נרגשים להיות חלק מהליכתה של קשת קדימה לערוץ עצמאי, לקראת הפרדת הערוצים ושינוי מפת התקשורת הישראלית".

מקשת נמסר בתגובה: "שמחים מאד על הצטרפותו של גיא פינס, יחד עם כל מערכת התכנית 'ערב טוב'  לקבוצת קשת. הצטרפותם היא צעד משמעותי לקראת המעבר לרישיון בערוץ 12, בנובמבר הקרוב".

גם בת זוגו של פינס, רותי רודנר, עובדת בתקופה האחרונה עם "קשת", עם הסדרה שיצרה "נופלות על הרגליים" בכיכובן של שני כהן ומילי אביטל. 

הספירה שלי לאחור לקראת ההשקה של #נופלותעלהרגליים נמשכת עם התמונה היומית: מילי אביטל מגיעה מניויורק לחזרות ואנחנו מתחילות להתכונן לצילומים. איילת מנחמי, משמאל למעלה, במאית-העל, מבקשת מהן בחזרות: תיכנסו לדברים אחת של השנייה, כמו בחיים. בשלב הזה מילי ושני עוד לא יודעות שהן הולכות להפוך בחיים ובסדרה לחברות הכי טובות  ואני לא יודעת שאסתכל על התמונה מקץ זמן ואשאל: מה עשיתי לשיער שלי? #סדרהחדשה #נופלותעלהרגליים #קשת

A post shared by rutirudner (@rutirudner) on

mako תרבות בפייסבוק