הטענות להטרדות מיניות כבר גוררות צעדים (צילום: רוייטרס)
הטענות להטרדות מיניות כבר גוררות צעדים | צילום: רוייטרס

אחרי שבוטלה הקרנת בכורה של סרט בבימויו וכיכובו של הקומיקאי לואי סי.קיי, על רקע התחקיר שפורסם בניו יורק טיימס והביא עדויות של חמש נשים כי הטריד אותן מינית, גם רשת HBO מנסה להרחיק את עצמה מהבדרן המצליח.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

רשת הטלוויזיה הודיעה שסי. קיי לא ישתתף באירוע למען ילדים אוטיסטים בו היה אמור להופיע וכי היא תסיר משירות ה-VOD שלה את התוכניות בהן היה מעורב. האירוע למען הילדים האוטיסטים כולל הופעות סטנד-אפ ומערכונים וצפוי להיות משודר ב-18 בנובמבר, בהנחיית ג'ון סטיוארט. גם בערוץ הטלוויזיה FX התייחסו לסערה שעורר התחקיר ואמרו שהם "מודאגים מאוד" מהטענות נגד סי.קיי וכי הם בודקים את הנושא.

"הרשת לא קיבלה כל תלונה על התנהגות לא נאותה של לואי סי.קיי הקשורה לאחת מחמש התכניות שהופקו על ידה במהלך 8 השנים האחרונות", נכתב בהודעה שפרסמה. "FX נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי להגן על עובדיה וחוקרת ברצינות כל טענה להתנהגות בלתי הולמת במקום העבודה. הנושא נמצא כעת בבדיקה".

אמש התפרסם תחקיר ב"ניו יורק טיימס" בו טענו חמש נשים שהקומיקאי הטריד אותן מינית, כשעינג את עצמו בפניהן ללא אישורן.

רוב הטענות של הנשים מתוארכות לתחילת העשור הקודם אך במשך השנים היו שמועות בתעשיית הבידור על מעשיו של הקומיקאי. בימים האחרונים, לאור גל הטענות של נשים וגברים נגד שחקנים ובעלי תפקידים משפיעים אחרים בהוליווד, ניסו לפנות גם לקומיקאי בנוגע לטענות אלו, אך זה סירב להגיב.