חצי שנה לאחר שעברה הבעלות ב"גלובס" לידיים חדשות, שוב טלטלה בעיתון הכלכלי: מו"ל העיתון יובל סיגלר, מי שרקם את העסקה לרכישת העיתון על ידי הבעלים החדשים, פורש מתפקידו על רקע חילוקי דעות.

בהודעה של סיגלר לדירקטוריון החברה נמסר כי הוא פורש מהתפקיד על מנת להתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים בתחום המגזינים והדיגיטל. מ"גלובס" נמסר כי "הדירקטוריון קיבל בצער ובהבנה את הודעתו של סיגלר, שהתבקש להשלים את הובלתם של מהלכים ניהוליים שבהם החל ושעתידים להסתיים בחודשים הקרובים, עד מארס 2018".

סיגלר עצמו מסר: "אני מודה לענת ואלונה על האמון וההבנה, וגאה על הזכות שנפלה בחלקי לסייע בייצובו ובקידומו של 'גלובס'. 'גלובס' הוא מוסד חזק ובעל תפקיד משמעותי בחברה ובכלכלה הישראלית, ואני משוכנע שהן, ביחד עם צוות המנהלים שהתגבש כאן במהלך החודשים האחרונים, ועם העובדים המצוינים - ותיקים וחדשים - תמשכנה לחתור בהצלחה למימוש היעדים והחזון הערכי שלהן. אני משאיר את 'גלובס' במצב טוב, ושמח לחזור הביתה".

אלונה בר און וענת אגמון מסרו: "ליובל היה תפקיד קריטי ביצירת השותפות בינינו שאיפשרה לגלובס לצאת לדרך חדשה ובטוחה. כמו כן, יובל הצליח בתקופה המעצבת של "גלובס" החדש להוביל בעבודה מאומצת ובהצלחה תהליכים מורכבים ובעלי משמעות ארוכת טווח לארגון".

מחלוקות הנוגעות לניהול העיתון

"גלובס" עבר לפני כחצי שנה לידי הבעלים החדשים, אלונה בר-און – בתו של בעלי העיתון לשעבר חייים בר-און המנוח - ואשת העסקים ענת אגמון. סיגלר הוא איש מדיה ותיק ומו"ל "טיים אאוט", והיה זה שרקם את העסקה בין אגמון לבר-און.

לאחר השלמת העסקה מונה סיגלר למו"ל העיתון ובר-און מונתה ליו"ר. במקביל סיגלר נטל חלק פעיל בארגון מחדש של העיתון ובמינוי הבכירים, כולל מינויה של העורכת נעמה סיקולר. סיגלר אף היה אמור להחזיק מניות מיעוט בחברה.

ואולם בחודשים האחרונים נתגלעו חילוקי דעות בין סיגלר לבין בר-און בסוגיות שונות הקשורות לניהול העיתון. ככל הנראה בין הצדדים נותרו מחלוקות הנוגעות גם לעניינים כספיים עוד משלב סגירת העסקה. בשל כך הוחלט כי סיגלר יפרוש מתפקידו כמו"ל.

לכתבות נוספות:

"200 דולר ללילה בתל אביב. - איך בכלל מגיעים אליכם תיירים?"

לקראת סכסוך? עובדי תאגיד "כאן" יקיימו אסיפת עובדים

 הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker