אייל שני יושב על סלסלה באולפן (צילום: רועי ברקוביץ')
חופשי כעלה אורוגולה | צילום: רועי ברקוביץ'

הסועדים יכולים לנשום לרווחה והעגבניות יכולות לנוח ברוגע על הדוכן, אייל שני לא נכנס לכלא. השף הציורי נמנע ממאסר בפועל, לאחר שבמהלך הלילה הצליח לגייס מחבריו את 189,000 השקלים שהיה צריך להעביר לנושיו. כל זאת לאחר שבשבוע שעבר הורתה לשני שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, להחזיר את חובותיו עד אתמול בבוקר - או לרצות מאסר של 45 ימים.

"לשמחתי הרבה שילמנו את הכסף מצדדים שלישיים", מגלה שני הבוקר. "ישנם חברים טובים שמיהרו לקום ולסייע, ועל כך אני אומר תודה. אמשיך לעשות הכול כמו שעשיתי עד כה ולעמוד בתשלום חובותיי".

 חששת שאתה עלול למצוא את עצמך מאחורי סורג ובריח?
"אף פעם לא חששתי אפילו לא לרגע שאמצא את עצמי בסיטואציה של מאסר, זה אפילו לא עבר לי בראש. התחושה שלי כרגע, והתחושות שהיו לי במשך כל הזמן, הן שהושג עוד צעד משמעותי במאבק הפרטי שלי לצדק שיגיע בסופו של דבר. ב- 24 לחודש יתקיימו שלושה דיונים על הנושא בבית המשפט העליון, ונמתין ונחכה לראות מה תהיה התוצאה".

התדמית שלך ניזוקה בעקבות הפרסומים האחרונים?
"הנזק לתדמית כלל לא קיים ואין לכך שום קשר. יש לי מרחב פנימי בתוך עצמי שאליו אני מסתכל ומשם אני עובד. כל הרושם והרינונים שנוצרו הם שגויים ביסודם. מדובר בעלילה שמתרחשת כבר שנים ונעה בין רגיעה לבין פיקים כמו זה שעכשיו התרחש. אני תפקידי הוא לייצר אושר באוכל ובזה אני מתעסק".