נמשכת הסערה סביב דבריו מעוררי המחלוקת של כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר איל ברקוביץ' על עיתונאי הספורט מאיר איינשטיין ז"ל, שהלווייתו נערכה אתמול.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

הדברים של ברקוביץ' עוררו לאורך היום ביקורת קשה מצד קולגות וחברים של איינשטיין, אך מי שתקף אותו בצורה החדה ביותר הוא העיתונאי רון קופמן, שפתח הערב (שני) את תכניתו המתחרה ב-103FM הערב במונולוג ארוך נגד ברקוביץ'.

"אתה גמד רוחני ואישיות מעורערת", אמר קופמן. "מאיר איינשטיין בז לך. נולדת סמרטוט ונשארת סמרטוט".

מאיר איינשטיין ז"ל (צילום: באדיבות ONE)
מאיר איינשטיין ז"ל | צילום: באדיבות ONE

במקביל באותה שעה נפתחה תכניתו של ברקוביץ' ב-102FM, שהתייחס שוב לדברים וטען שאין על מה להתנצל וכי הוא לא מבין על מה הסערה. בשיחה עם חדשות 2 Online אמר ברקוביץ' בתגובה לדבריו של קופמן כי הוא אינו מעוניין להגיב וכי "רון קופמן לא מעניין".

אמש נשאל ברקוביץ' בתכנית הספורט של 102FM על ידי יורם ארבל מה יזכור מאיינשטיין. ברקוביץ' השיב כי "אזכור רק את התסרוקת". ברקוביץ', הנמנה עם מגישי התכנית, סיפר כי "במשך עשר שנים איינשטיין לא הפסיק ללכלך עליי". כשמגישת התכנית אופירה אסייג התעקשה ושאלה האם זה כל מה שיזכור מאיינשטיין, ענה ברקוביץ': "כן, מה זה לא מספיק?".

הבוקר דיבר ברקוביץ' בתכניתו של ניב רסקין בגלי צה"ל וחזר על דבריו. "אני חושב שקודם כל מדובר בסערה בכוס מים", ציין. "היה אתמול פאנל מאוד מכובד של יורם ארבל, זוהיר בהלול, אופירה אסייג ומשה פרימו, ולא הפסיקו להלל אותו במשך רבע שעה. ואז יורם ארבל אמר שלקראת סוף הקריירה שלו הוא היה בוטה ודעתן, ואז שאל אותי אם הוא לכלך גם עליי ואמרתי לו שכן. ואז אופירה שאלה אותי אם זה כל מה שאני אזכור ממנו ואז אמרתי לה שאני אזכור גם את התסרוקת שלו בנוסף לכל הדברים שאותם אמרתי. אני לא מבין על מה המהומה".