השרה גילה גמליאל מהליכוד התייחסה הבוקר (שני) במרומז לאמירותיה של השרה מירי רגב אתמול בישיבת הממשלה, במהלך הדיון על תאגיד השידור. בריאיון לרזי ברקאי בגלצ אמרה השרה גמליאל כי "בממשלה נשמעו אמירות הגובלות בפשיזם".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

"אנחנו צריכים לזכור שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית וזה הדבר הראשון שמתווה את ההתנהגות שלנו", אמרה גמליאל. "אני אמרתי לראש הממשלה אתמול במהלך הישיבה שחלילה וחס לא ידביקו לנו ולו את האמירות הללו ואני שמחה שהוא התנער מהן".

"ברגע שבאים לטעון שאנחנו במערכת ציבורית מקימים תאגיד ציבורי ואנחנו כממשלה צריכים לשלוט בו זה מפחיד לחשוב שדברים כאלה נאמרים בעידן הזה", ציינה השרה על האמירות של רגב.

את הדברים אמרה גמליאל בתגובה לדבריה של רגב בדיון, לפיהם על הממשלה לשלוט בשידורי התאגיד החדש. "מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו?", תהתה השרה רגב. "השר צריך לשלוט, מה נעמיד כסף ואז הם ישדרו מה שהם רוצים?".

היחסים הרעועים בין שרות הליכוד ידעו עליות ומורדות בעבר. במהלך הדיון אתמול אף הצביעה השרה גמליאל נגד העברת האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית לשרה רגב - ללא סיבה ברורה. ההערכה היא כי ההתנגדות של גמליאל נבעה מחוסר ההערכה בין השתיים.