החינמון "ישראל היום" מתכוון לאחד את הפעילות הדיגיטלית שלו תחת מותג אחד שייקרא על שמו. בשבועות הקרובים צפויה הקבוצה למחוק את שני המותגים הדיגיטליים הנוספים שלה - האתרים NRG ו-360. העיתון "מקור ראשון" ימשיך לפעול בנפרד.

אתר NRG היה בעבר שייך לעיתון "מעריב", וב-2014, עם קריסת העיתון, הוא נרכש על ידי בעלי "ישראל היום", שלדון אדלסוןתמורת 4 מיליון שקל. האתר הפעיל מערכת עצמאית, אך התכנים בו התבססו על "ישראל היום" ו"מקור ראשון".

לפני כשנה הקים אדלסון מותג תקשורת חדש, "360", שבו פורסמו תכנים של גופי התקשורת בקבוצה, וכן ותכנים נוספים במובייל בלבד. האתר פעל ממשרדי "מקור ראשון" בירושלים.

בחודשים האחרונים עמלים ב"ישראל היום" על מיזוג מערכות בין שלושת הגופים, וכחלק מכך פיטרו כמה עובדים באתרים. עד כה לא היה ברור תחת אילו מותגים תמשיך הקבוצה לפעול, אך ל-TheMarker נודע כי NRG ו-360 יימחקו לחלוטין, ובמקומם יקום אתר חדש.

כחלק מההשקה המחודשת של מחלקת הדיגיטל של הקבוצה, הוחלט כי סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות, אריאל שמידברג, ינהל גם את מחלקת הדיגיטל וישמש עורך ראשי של הפלטפורמות הדיגיטליות של "ישראל היום". יואב פרידמן, העורך הראשי של NRG 360, מונה למנהל הדסק הדיגיטלי.

המחיקה של המותג NRG, שהוקם ב-2014, מצטרפת למחיקה נוספת של מותג ותיק באינטרנט הישראלי - נענע10. המותג נמחק כחלק משינוי המיתוג של ערוץ עשר.

מ"ישראל היום" נמסר בתגובה: "כפי שהודענו, צפוי מיזוג מלא בין האתרים תחת המטרייה של 'ישראל היום'. מיטב אנשי התוכן והטכנולוגיה ישתפו פעולה יחד במאמץ להגיע לפסגה הבאה שלנו - הדיגיטל".

עוד כתבות באתר "TheMarker":