חברת הענן טריפל סי הודיעה היום (ה') כי היא נכנסת לתחום ה-IPTV – שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart. לדברי רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי, "אנחנו מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה לצרוך את שרותי הטלוויזיה שלהם ולקבל את כל ערוצי התוכן המרכזיים בעלות הזולה ביותר בישראל - 50 שקל לחודש".

לדברי נחום, "smart מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה. בנוסף, נציע לצרכן את חבילת הטריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית והיא תוצע ב-100 שקל לחודש. הממיר של smart יסופק בעלות חודשית של 10 שקל (ואינו נדרש בטלוויזיות חכמות)".

השקת smart צפויה להציב את טריפל סי לראשונה בקדמת זירת הטלוויזיה החכמה התחרותית, בזכות חוויית צפייה ושימוש ייחודיים, הודות לממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן.

smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר. למעשה, כל חיבור לרשת יאפשר חווית צפייה באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן ביותר עם התקנה קלה. אחד החידושים שמציעהsmart יהיה האפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט.

רמי נחום טריפל סי (צילום: דן נחום,  יחסי ציבור )
"מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה". נחום | צילום: דן נחום, יחסי ציבור

המותג החדש smart, פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize). וונטייז היא חברת טכנולוגיה ותוכן ישראלית, המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים כגון טלוויזיות חכמות, ממירים, סמארטפונים וטאבלטים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.

מנכ"ל וונטייז נועם יוספידיס ציין כי "אנו משוכנעים שמהפכת הטלוויזיה החכמה של smart תגיע לכל כיס ולכל מסך ישראלי, ומברכים על שיתוף הפעולה החדש שיוצא לדרך עם טריפל סי. השקת שירות טלוויזיה חדש בישראל , המבוסס על המומחיות והניסיון בתחום התוכן והטכנולוגיה של וונטייז, ויכולות התשתית והזרמת הוידאו המשובחות של טריפל סי יאפשרו להציע לצרכן הישראלי חוויית טלוויזיה חסרת תקדים, עשירה ובתנאים המשתלמים ביותר בישראל. הממיר החדשני שפיתחנו יאפשר לנו להרחיב את השירותים שלנו ברחבי העולם ולהציע ללקוחות שירות כולל ואיכותי".

 

הכתבה פורסמה במקור באתר "גלובס"