ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסבב התדרוכים שלו לכלי התקשורת. אתמול (ד') הקדיש נתניהו יותר משלוש שעות לפגישה עם עיתונאי גלי צה"ל. 

כמו בפגישות הקודמות - שהתקיימו עם חדשות 2, רשות השידור ועם עיתונאים מכלי תקשורת מהימין - נתניהו הרבה לתקוף בסערת רגשות ובהרמת קול את התקשורת. "מבזים את זכרו של גיבור ישראל יוני ואתם שותקים?" שאל נתניהו, כשהוא מתכוון ככל הנראה למערכון ששודר בתוכנית של אסף הראל בערוץ 10. "אומרים עלי שקרים ואתם שותקים? אתם עיתונאים?" הטיח בהם נתניהו.

מנהל התחנה, ירון דקל (צילום: חדשות 2)
מתכנן לשוחח איתו לגבי מה שמפריע לו בתחנה ומה נכון לעשות. מפקד גל"צ ירון דקל | צילום: חדשות 2

כפי שנחשף ב-TheMarker, בפגישה עם אנשי רשות השידור הודה נתניהו בראשונה כי הוא מתנגד להקמת תאגיד השידור הציבורי. בפגישה עם גל"צ אמר נתניהו: "אתם והתאגיד קטנים ולא באמת מעניינים אותי. אני עסוק בלפרק את מונופול ערוץ 2 ו-10".

נתניהו סירב לומר מה דעתו בעניין עתיד גל"צ. ועדה בראשות מנכ"ל משרד הביטחון דנה בימים אלה בנושא זה. לדברי ראש הממשלה, "שר הביטחון אביגדור ליברמן יחליט בנושא". עם זאת, לדברי נתניהו, "אני מתכוון לפתוח בשיחות עם מפקד גל"צ ירון דקל לגבי מה שמפריע לי בתחנה ומה נכון לעשות".

מפקד גל"צ מסר: "אני מצר על כך ששיחת רקע בת שלוש שעות יצאה באופן מגמתי ובלתי מדויק. שיחות רקע של בכירי גל"צ עם רה"מ ונבחרי ציבור חיוניות לעבודה העיתונאית. אני מודה לראש הממשלה שהאריך בשעה את השיחה עם אנשי התחנה".

באופן חריג, מפקד גל"צ גם התערב בנוגע לשאילתא ללשכת רה"מ ואמר: "חשוב לדייק כי פגישת נשיא טוגו עם רה"מ נקבעה מראש ל-19:30 ולכן השיחה עם אנשי גל"צ לא שיבשה את לוח הזמנים".

מלשכת ראש הממשלה סירבו להגיב.

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

כתבות נוספות מאתר TheMarker: