חזר במהרה לטלוויזיה. שרון גל (צילום: חדשות 2)
"לא יכולים להשחית אותי, כדאי להזהר עם המילים" | צילום: חדשות 2
העיתונאי שרון גל, שנחקר אתמול (שלישי) בחשד להטרדה מינית כופר בהאשמות נגדו. בראיון לתכנית "נכון להבוקר" עם ניב רסקין בגלי צה"ל התייחס גל להתפתחות החדשה בעניינו: "אחרי שאתה יושב בבית וקורא על עצמך שאתה חשוד בהלבנת הון, עבירות מס והטרדות מיניות, סוף סוף אתה מקבל טלפון ואז הדברים מקבלים פרופורציות".

לדבריו הוא אינו מזלזל בחקירה המשטרתית אך טוען שמעולם לא התכוון לפגוע באיש. "טוענים שיש אדם שעבד במערכת ערוץ 10 עד לפני 3 שנים, שטען שבאיזשהו בילוי שבו היינו ושתינו כוס ויסקי נאמר לו על ידי משהו שנשמע פוגעני, כמובן שלא הייתה כוונה פוגענית".

בהמשך דבריו חשף גל פרטים נוספים על האדם שהתלונן נגדו: "העבודה שלו הסתיימה בנסיבות לא כל כך נעימות  והיו חילוקי דעות. אני לא יודע מי יזם את הבדיקה הזאת שבה נולדה הטענה על אמירה בעלת אופן מיני". גל מספר על התקופה האחרונה בה ישב בבית. "עד שלשום בערב לא קיבלתי טלפון אחד בעניין הזה. פשוט חיכיתי בבית וקיוויתי שתצא הודעה של המשטרה שאם אכן הייתה בדיקה, לא נמצא דבר".

גל מפנה אצבע מאשימה כלפי אמצעי התקשורת על הסיקור בעניינו: "מספיק שתו את דמי במשך כל כך הרבה חודשים. אני מציע לכולם לרדת מהעץ. הגיעו מים עד נפש, דמי נשפך בתקשורת, עשו איתי דברים שלא עשו כאן אף פעם, שפטו אותי, כתבו עליי דברים איומים ונוראים בלי לבדוק, בלי לחפש, הכול נאמר עליי בכזאת קלות דעת."

"אני איש ישר, איש חוק", סיכם גל, "כיבדתי אנשים. אנשים שעבדו איתי מתקשרים אליי ואומרים לי שהם מתגעגעים אני רוצה שיזכרו דבר אחד: אדם שבונה את שמו במשך כל כך הרבה שנים, לא יכולים להשחית אותו בלי לחשוב פעמיים, כדאי להיזהר עם המילים".

>> בואו לפייסבוק שלנו