מגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, אסף ליברמן לא ימשיך לשדר את תכניתו עד אשר יחליט אם הוא ממשיך בשידור בתחנה או עובר לתאגיד השידור הציבורי החדש. ליברמן הושעה לאחר שנודע לגל"צ על כך שערך והקליט פיילוט לתאגיד השידור הציבורי החדש. לפי העיתונאי נתי טוקר, ליברמן עובד על תכנית בוקר המיועדת לשידורי הרדיו של התאגיד ביחד עם העיתונאי קלמן ליבסקינד. ליברמן, שיוצא לחופשה מתוכננת בת שלושה חודשים, התבקש להחזיר תשובה למפקד התחנה ירון דקל האם הוא מתכנן לשוב לשדר בתחנה לאחר החופשה.

גורמים בתחנה הצבאית מסרו: "נשמח אם ליברמן ימשיך לשרת בתחנה וההחלטה תלויה רק בו". אותם גורמים מוסרים כי ההחלטה שלא ימשיך לשדר בתחנה עד אשר יקבל החלטה, נובעת מחשש לניגוד עניינים, בין היתר בסיקור הנושאים הקשורים בתאגיד. בגלי צה"ל אישרו כי בזמן חופשתו של ליברמן יחליפו אותה בהגשה מנהלת מחלקת החדשות לשעבר, דלית אלטשטיין, ובימי חמישי עידן קוולר ואפי טריגר לסירוגין.

ליברמן מגיש את "בוקר טוב ישראל" בשלוש השנים האחרונות והחליף בתפקיד את המגיש הוותיק מיכה פרידמן. רק בחודשים האחרונים הוארך משך התכנית משעה לשעתיים (בין השעות 6 ל-8 בבוקר). התכנית נחשבת לאחת המואזנות ביותר בתחנה. במקביל לעבודתו בגל"צ, ליברמן משמש כעורך התכנית "היום בלילה עם גורי אלפי" של קשת.

על התחנה הצבאית הוותיקה עוברת תקופה רצופה בסערות פוליטיות - שר הביטחון אביגדור ליברמן זימן את מפקד התחנה ירון דקל לשימועלאחר כי נודע שהתחנה שידרה תכנית על המשורר הפלסטיני מחמוד דרוויש, מבקר הקולנוע של התחנה גידי אורשר הושעה גם הוא לאחר שפרסם פוסט גזעני בפייסבוק, ואחד מסמלי התחנה, העיתונאי רזי ברקאי, כמעט ופרש לאחר שרצו לשלב בתכניתו את העיתונאי המזוהה עם הימין אראל סג"ל.

תגובתם של גלי צה"ל ושל אסף ליברמן טרם התקבלה.