חזר במהרה לטלוויזיה. שרון גל (צילום: חדשות 2)
שרון גל: "חשתי הקלה אדירה, שמחתי שהסיוט נגמר" | צילום: חדשות 2
לאחר שהמשטרה הודיעה שהיא סוגרת את התיק נגד העיתונאי ומגיש הטלוויזיה, שרון גל עקב חוסר ראיות, גל סיפר על תחושותיו בראיון לגל"צ הבוקר, "חשתי הקלה אדירה, מאוד שמחתי שנגמר הסיוט שנמשך המון זמן, זה עצוב שהייתי צריך לעבור את זה אבל אין מה לעשות וצריך להסתכל קדימה".

גל סיפר שהדבר הראשון שעשה כששמע על הבשורה הוא להסדיר את הנשימה, "תוך שניות יצאה ההודעה הרשמית לכל כתבי המשטרה, וקיבלתי צונאמי של ברכות והודעות. אין אושר גדול מזה, אני לא מאחל לאף אחד את מה שעברתי, אפילו לא לשונאים שלי".

"לפני מספר שבועות, היה האירוע הכואב מכל", סיפר גל על רגע שגרם לו לשברון לב, "המורה של בני בן ה-6 באה לגרושתי ואמרה שהוא מסתובב עצוב ומשחק פחות עם הילדים כי הוא דואג לאבא שלא עובד ואמר לה 'החברים של אבא אומרים עליו דברים רעים'".

"זה הזמן שלי לשקם את עצמי ולשים את הפרק מאחוריי"

גל סרב לציין מי ניסה לחסל לו את הקריירה כביכול, "אני לא אכנס לשמות אבל אלו שאלות שאתה שואל את עצמך ובצדק". והוסיף, "אצלנו במדינה יש הרבה רוע, קנאה ושנאה, מתנהל עולם אכזרי מקביל שבו אין כללים וחוקים, אנשים קצת פחות חזקים לא היו יכולים לשרוד דבר כזה", הוא הדגיש. "לרגעים אמרתי לעצמי, וואלה אין לי כוח, זה יותר מדי אלים", אמר גל, אך הצהיר כי ידע שהוא חייב להמשיך להילחם, "כשאתה מסתכל על הילדים שלך, אתה יודע שאתה חייב להמשיך בשבילם".

למרות שבעבר האשים את התנהלות התקשורת במסע הכפשה נגדו, גל הודה שהוא לא מתכוון להגיש תביעת דיבה נגד מי שחשף את הפרשה, "זה הזמן שלי לשקם את עצמי, ללכת לילדים בערב ולחבק את שניהם". והדגיש, "התיק סגור, רוצה לשים את הפרק הזה מאחוריי".

לסיום, גל סיפר כי למרות הפגיעה בתדמיתו הוא מקווה לחזור להגיש תוכנית טלוויזיה, "אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר, כדי שאני אחזור מהר למקום שאני כל כך אוהב את העשייה בו". בנוסף, גל הודה לאנשים שתמכו בו, "אני מקווה להצליח בהמשך לפחות כפי ש'לילה כלכלי' הצליחה, אנשים בערוץ 10 יקרים לי ואני מודה לכל מי שתמך בי".