העיתונאית אילנה דיין זכתה אמש בפרס אשת במדיה מטעם "נשים בחזית" ואתר "סלונה", שהעניק את פרסיו לשנים שבלטו השנה בתחומים שונים. בבחירתם ציינו השופטים את העימות האחרון שהתגלע בין דיין לבנימין נתניהו, וכתבו כי "אומץ ליבה והמקצועיות שהפגינה בחשיפת הנעשה בסביבת ראש הממשלה ובהקראת תגובתו במלואה היו בית ספר לעיתונות". עוד ציינו השופטים כי "רשימת החשיפות הקשורות אליה ארוכה והן מעוררות דיון ציבורי גם על עניינים שבלב הקונצנזוס. היושרה והנחישות הבלתי מתפשרת של התוכנית וצוותה הפכו אותה לתוכנית תחקירים מובילה וחיונית בנוף התקשורת הישראלית". את הפרס העניקה לדיין שירה מרגלית, יו"ר "סלונה".

בנאומה בטקס קראה דיין קטע מתוך פוסט שכתבה בתה יעל: " למזלנו, הפעם לא רק העובדות מדברות בעד עצמן, אלא גם התגובה ה... אין לי מלים לתאר... ארוכה, של לשכת ראה״מ לתחקיר ״עובדה״ הלילה- מדברת בעד עצמה. תראו ותבחרו אתם לאיזו אמת להאמין. אתם תחליטו. לפני כמה שנים, בבית הספר, הייתי נורא מתביישת לספר איך קוראים לאמא שלי או מה היא עושה. אבל בשנים האחרונות למדתי איך להיות גאה.  שיש לי אמא אמיצה וישרה שאין כמוה. שזכיתי שיש מי שיילחם שנתהלך כולנו עם עיניים פקוחות לרווחה ונדע כיצד מתנהל המקום בו אנו חיים. רק על דבר אחד חשוב לשמור - שלא ישתיקו את הקול שקורא לפקוח את העיניים, להביט ולהחליט לבד".

 

דיין, ד"ר למשפטים ומרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, היא אשת רדיו וטלוויזיה ותיקה שזכתה בעבר בפרסי "אבירת איכות השלטון", בפרס סוקולוב ובפרסי תכנית האקטואליה ותכנית התחקירים הטובה ביותר של האקדמיה הישראלית לקולנוע עבור "עובדה". תכנית התחקירים של "קשת" היא התכנית הוותיקה ביותר בערוץ 2, ומשודרת בו מאז הקמת הערוץ ב-1993.

עוד זכו אמש בפרסי "נשים בחזית": ח"כ קארין אלהרר מ"יש עתיד", יוזמות צעדת התקווה יעל אדמי ולילי וייסברגר, הרופאה ד"ר סוהיר אסדי, אשת האופנה שרון טל, בעלי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע אלונה ברקת, מייסדת חברת "נוראמי מדיקל" נורה נסייר והקומיקאית תום יער.