כ-300 עבודות הוגשו השנה לתחרות, מתוכן 95 עלו לגמר, והתחרו על פסלונים בתשעה תחומי מדיה. בטקס חגיגי, שהתקיים במועדון האומן 17 בתל אביב ונערך על ידי איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי ובחסות "קשת" התבשרו העולים לגמר על הזוכים בקטגוריות השונות. האורחים באירוע נהנו מהופעה של ברי סחרוף והדג נחש ותקלוט של השף ישראל אהרוני. מתוך כלל העבודות שעלו לגמר, חולקו פרסים בקטגוריות קקטוס זהב, כסף וארד.

שלושה קמפיינים גרפו פסלון קקטוס זהב:

"ברנפלקס דנית בחוות בריאותא" של "יונילור ישראל תלמה" ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ב- TV DIGITAL.

קקטוס הזהב

 "תראו מה שצבע יכול לעשות" של טמבור ומשרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי ב- OUTDOOR.

אין תמונה
הקינדל של אמזון. עדיין מחכים להוזלת מחירים

"פורום משפחות שכולות אנחנו לא רוצים אתכם פה" של פורום המשפחות השכולות ובאומן בר ריבנאי ב"פרו בונו".