מהלך דרמטי של סלקום TV: החל מיוני יוכלו לקוחות החברה ליהנות מכל תוכני רשת הטלוויזיה HBO ללא תוספת מחיר - שיישאר 99 שקל ללקוחות הטלוויזיה או 150 שקל ללקוחות הטריפל. עם זאת, סלקום הפסיקה לאפשר רכישת מנוי מוזל באפליקציה בלבד ב-39 שקל.

רשת HBO היא אחת מספקיות תוכני הטלוויזיה הבולטות בעולם. בסלקום אומרים כי כל העונות החדשות והסדרות החדשות של HBO יעלו בשירות בסמוך לשידורן בארה"ב, ביניהן העונות החדשות של "משחקי הכס", "ויפ", "Westworld", "לא בטוחה", "גירושים", "עמק הסיליקון" ועוד.

במקביל, למערך של סלקום תעלה ספריית סדרות של HBO, בהן "ליל האירוע", "שקרים קטנים גדולים", "אוז", "הסופרנוס", "עמוק באדמה", "אימפריית הפשע", "הסמויה" ועוד. לספריה זו ייכנסו גם הסדרות החדשות שתפיק HBO בשנים הקרובות.

עד לפני כשנה תוכני HBO היו בלעדיים בפלטפורמה של yes בלבד. לאחר שתם החוזה בין הצדדים, פרטנר ניסתה להיכנס לשוק הטלוויזיה באמצעות רכישה בלעדית של תוכני HBOO בישראל. במהלך שיצר סערה תקשורתית רחבה, על רקע דליפת מייל ממשרד עורכי הדין שטיפל בעסקה, חתמה דווקא HOT על חוזה נרחב עם HBO במחיר גבוה מהמחיר ששולם עד כה. בהמשך חידשה גם yes את החוזה עם ספקית התוכן האמריקאית, וכעת גם סלקום.

העלייה של תוכני HBO לסלקום הופכת את הפלטפורמה, שגייסה עד כה 122 אלף מנויים, למתחרה רצינית יותר עבור הפלטפורמת הוותיקות. כיום יש לסלקום הסכמים ספציפיים עם אולפנים כמו abc, יוניברסל, סוני, דיסני, פרמאונט, וורנר ניקולודיון, BBC ואחרים.

המהלך של סלקום נעשה על רקע שני אירועים משמעותיים בשוק באחרונה - ואחד שצפוי בקרוב. הראשון הוא הכרזתה של HOT על השקת אפליקציות ייעודיות לתוכן המקורי או הזר של החברה במחיר מוזל של 499 שקל כל אחת - מחיר תחרותי מאוד עבור סלקום, גם אם המוצר לא תחליפי לחלוטין. התחרות גברה גם מצדה של נטפליקס, שהחלה לתרגם יותר ויותר תכנים, והודיעה באחרונה כי בקרוב תעניק שירות מלא בעברית.

סימן השאלה הגדול הוא מה תכלול חבילת התכנים של פרטנר, שאמורה להיכנס לשוק הטלוויזיה במהלך הרבעון השני. הודעתה של סלקום בעיתוי הנוכחי הושפעה כנראה מכניסתה העתידית של פרטנר.

יניב גרינוולד, סמנכ"ל הטלויזיה בסלקום, מסר כי "אנו שמחים להשיק את כל מגוון התכנים מבית התוכן המוביל HBO. סלקום תמשיך להביא את התכנים הטובים בעולם ולשמר את המחיר הנמוך ביותר בשיטת הכל כלול וללא תוספת מחיר".

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker