הדור הבא של הכסף! נקרא הקמפיין החדש של בנק ישראל המציג את השטרות החדשים שיכנסו בקרוב למחזור. את הקמפיין  מוביל השחקן אלון אבוטבול שמציג את ה"כסף החדש שלנו". "זה יפה", אומר אבוטבול על רקע ירוק, "זה חדש, זה אומר משהו עלינו, זה מספר את הסיפור שלנו בארץ הזו, מלווה את מה שנוצר פה, זה הולך להיות חלק מחיינו, בטוח, כזה שעומד במבחן הזמן, הכסף החדש שלנו - הכירו את סדרת השטרות החדשה של ישראל!". הכל היה טוב ויפה לולא היה הפרזנטור הישראלי חי כבר ארבע שנים בלוס אנג'לס יחד עם משפחתו, בנסיון לייצר קריירה בינלאומית, וקופץ מדי פעם לביקורים בישראל.

את הקמפיין יש לשער לא עשה אבוטבול בהתנדבות, אך מבנק ישראל לא ניתן היה לקבל תשובות לשאלות פשוטות: מדוע דווקא אבוטבול נבחר להוביל את הקמפיין, האם ידעו כי הוא לא חי בישראל, וכמה בדיוק שילמו לו, כמובן מכספי ציבור.

זו אינה הפעם הראשונה בה מחליטה מדינת ישראל להעסיק פרזנטורים "ישראלים". רק לאחרונה שכר פיקוד העורף את אורי גלר, שחי בלונדון.

הכתבה פורסמה במקור באתר "The Marker"

>> המתווה להצלת ערוץ 10: משרד התקשורת בוחן יציאה למכרז לערוץ חדשות ייעודי

>> מאבק ברשת: אנדמול ושטראוס מסרבות לאשר הזרמת הון לרשויות