״הוא מפאר את המורשת הפלסטינית - ושוכח את היהודית, דואג לאריתראים - ומזלזל בחרדים, מתעב אלימות - אבל מבין מחבלים״ - כך מתארים בערוץ 7 את דמותו של ״השמאלני״ - לה הקדישו כתבת פרופיל מיוחדת במגזין סוף השבוע שלהם. בגוף הכתבה, פרי עטו של שמעון כהן, מאופיין השמאלני דרך 29 מקטעים נוספים הנשענים על אותו מהלך רטורי (״מזדעזע כשדאעש מחריבים מקדשים עתיקים של עובדי אלילים במזרח עיראק, אבל ממש לא מעניין אותו שהרס מקום המקדש של העם שלו נרמס ומועלם על ידי הפרטנרים שלו לשלום״).

הוא מפאר את המורשת הפלסטינית - ושוכח את היהודיתדואג לאריתראים - ומזלזל בחרדיםמתעב אלימות - אבל מבין מחבלים קווים לדמות השמאלני >>> http://bit.ly/1QzEkWu

Posted by ‎ערוץ 7‎ on Thursday, November 12, 2015

מאז שפרסם הכתבה, ספג הערוץ (המזוהה עם המגזר הדתי-לאומי) ביקורות זועמות ברשת על ההכללה הגסה והרטוריקה הארסית: ״מציגים את כל השמאלנים כמקשה אחת אבל מתעצבנים כשעושים הכללות על הימין - קווים לדמותו של ערוץ 7״, כתב הגולש אורי קרטגיינר בתגובה לפוסט וזכה לכ-400 לייקים; גולש אחר הגיב ״שלום ערוץ 7, בדיוק בגלל מילים כאלה חרב בית שני״. אחרים בחרו בסאטירה: העיתונאי דור צח הציע לערוץ 7 נושאים מסקרנים לכתבות המגזין הבאות: ״*לא אוכל בשר - אבל אוכל דברים שהם לא בשר. קווים לדמותו של הצמחוני״; ״רוקד יפה - אבל גונב את הדמעות שלנו. קווים לדמותו של הצועני״; פורח באביב - אבל שוכח את החורף. קווים לדמותו של הצבעוני״.

חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ) מסרה ל-mako תרבות כי הכתבה "אינה שווה תגובה". מערוץ 7 לא ניתן היה להשיג תגובה עד לכניסת השבת.

צפו בתגובות שפורסמו ברשת:

בשבוע הבא באותו מגזין:*לא אוכל בשר - אבל אוכל דברים שהם לא בשר. קווים לדמותו של הצמחוני*רוקד יפה - אבל גונב את הדמעות ...

Posted by Dor Zach on Friday, November 13, 2015