לכוכב "שובר שורות", בריאן קרנסטון, לא חסרה עבודה בימים שעברו מאז שירדה הסדרה מהמסך. השחקן שגילם את דמותו של וולטר וויט, זוכה להצלחה רבה בברודווי עם תפקיד ראשי במחזה "All the Way". קרנסטון משתתף בהצגה מאז 2013 ומגלם בה את לינדון ג'ונסון, נשיא ארצות הברית לשעבר, בתקופת המאבק לזכויות אדם בראשות מרטין לותר קינג.

בסוף השבוע האחרון, לאחר סיום ההצגה, נפגש קרנסטון עם מעריצים. בחור צעיר בשם סטפן, שראה את השחקן מחוץ לתאטרון, אזר אומץ וניגש אליו עם בקשה מיוחדת. סטפן רצה שקרנסטון יסייע לו לעורר עניין בנערה שאיתה הוא מעוניין לצאת לנשף התיכון.

לצורך העניין נכנס קרנסטון לדמותו שוב של ווייט עם רפרנס לאחת הסצנות המפורסמות יותר בסדרה, זו שבה וולטר והאנק מתעמתים במוסך: "מאדי, אם לא תלכי לנשף עם סטפן, תאלצי לשקול את צעדייך בזהירות", אמר קרנסטון. מיד לאחר מכן, לקח סטפן את מצלמת הסלולר מידיו ופנה למאדי בהצעה ללכת איתו לנשף. לא ברור אם זה הפחד מאייזנברג או החיבה לסטפן, אבל מאדי הסכימה.

מלבד ההצגה והקריירה החלופית שלו כשדכן, לא מזניח קרנסטון גם את המסך הגדול. בחודש הבא עתיד לצאת הסרט "גודזילה", בו יופיע בתפקיד מהנדס אטום ואביו של פורד ברודי (אהרון טיילור ג'ונסון), הדמות הראשית בסרט. הסרט, שהופק בתקציב של 160 מיליון דולר, צפוי להיות אחד הלהיטים הקולנועיים הגדולים ביותר של עונת הקיץ.