ג'יימס גנדולפיני
מתגעגעים

החדשות הקשות על מותו המוקדם מדי של ג'יימס גנדולפיני הכו בתדהמה את הוליווד כולה. לאחר שיוצר הסופרנוס והשחקנים שלצידו הגיבו, הרשת ממשיכה להתמלא בשלל הספדי כוכבים, חלקם שיחקו איתו בהזדמנויות שונות, בתיאטרון, טלוויזיה או הקולנוע, וחלקם, כמונו, פשוט מעריצים.

ג'ימי קימל צייץ "אני עצוב על ג'יימס גנדולפיני יותר מעל כל אחד אחר", השחקנית אוקטביה ספנסר, שזכתה באוסקר על "העזרה", כתבה "ר.י.פ ג'יימס גנדולפיני, כל כך עצוב!"

אוליביה וויילד - 18.8 (צילום: Ian Gavan, GettyImages IL)
אוליביה וויילד. שיחקה איתו בסרט | צילום: Ian Gavan, GettyImages IL
הסנאטור ג'ון מקיין כתב "ר.י.פ ג'יימס גנדולפיני, אחד האנשים הנחמדים יותר שאי פעם פגשתי", ומושל ניו ג'רזי, עיר הולדתו של גנדולפיני והעיר שבה מתרחשת עלילת "הסופרנוס", כריס כריסטי כתב "מותו של ג'יימס גנדולפיני הוא שוק מוחלט, הוא היה שחקן מעולה ואיש ג'רזי אמיתי".

השחקנית והדוגמנית אוליבייה וויילד כתבה "ג'יימס גנדולפיני היה נדיב, מצחיק, איש נפלא. אני כל כך ברת מזל שעבדתי איתו, אני שולחת אהבה למשפחתו, איזה יום עצוב". השחקנית כריסטינה אפלגייט כתבה "אני כל כך עצובה ממותו של ג'יימס גנדולפיני! נשבר לי הלב עבור משפחתו, אני בשוק".

סטיב קארל (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
סטיב קארל. חדשות עצובות | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
ריקי ג'רוויס הגיב גם הוא: "לעזאזל. ר.י.פ ג'יימס גנדולפיני, שחקן מדהים שעשה את הדרמה הגדולה ביותר בכל הזמנים, וגם ענק עדין ומצחיק". השחקנית הותיקה מיה פארו כתבה "חדשות נוראיות, נוראיות. ג'יימס גנדולפיני יחסר, הוא היה שחקן נהדר, פשוט נהדר". בט מידלר הוסיפה: "ג'יימס גנדולפיני הגדול נפטר היום. רק בן 51. אני לא מסוגלת להאמין לזה".

רוב תומס, יוצר "ורוניקה מארס", כתב: "ר.י.פ ג'יימס גנדולפיני, שחקן כל כך נפלא, יותר מרק טוני סופרנו, למרות שגם רק להיות טוני סופרנו זה לא מעט". ראיין ווילסון כוכב "המשרד" כתב: "אריבדצ'י, ג'יימס גנדולפיני. הייתי אחד מהגדולים. נתגעגע ללב הגדול והמסוכן שלך".

סטיב קארל כתב: "ג'יימס גנדולפיני. חדשות עצובות באופן שלא ייאמן. איש טוב". ורוב לאו סיכם: "ג'יימס גנדולפיני נתן את אחת ההופעות הגדולות בהיסטוריה של הטלוויזיה. הוא גם היה איש טוב. תנחומים למשפחתו". 

 בואו לפייס שלנו