1. דרושה הארכה

ג'ורג' ר. ר. מרטין, מחבר סדרת ספרי "שיר של אש ושל קרח" ("משחקי הכס"), הוא אדם בעל מעלות רבות, אך כמו אחרון הסטודנטים בשנים הראשונות לתואר נראה שגם לו יש בעיה עם דדליינים. מרטין, שהיה אמור לסיים את הספר השישי בסדרת הספרים לקראת עליית העונה החדשה של סדרת הטלוויזיה המבוססת עליהם (באפריל הקרוב), הודיע בסוף השבוע כי לא עמד בתאריך היעד שסוכם עם אנשי HBO - סוף דצמבר 2015. "במשך חודשים לא היה דבר שרציתי יותר מאשר להכריז על סיום כתיבת הספר 'רוחות החורף'", כתב מרטין בבלוג שלו. "אבל הוא עדיין לא גמור. כתבתי כבר מאות עמודים, אבל יש עוד הרבה לכתוב. מדובר בעוד כמה חודשים, בהנחה והכתיבה תעבור חלק". מרטין הודה כי העונה השישית של סדרת הטלוויזיה (שתעלה באביב הקרוב) עשויה לחשוף חלק מקווי העלילה שהוא מתכנן להציג בספר. כעת, לתסריטאי HBO יש סיבה מספיק טובה לסטות מהקו העלילתי של סדרת הספרים, על אפם ועל חמתם של הגיקים המושבעים שלה.

2. סיינפלד ואובמה במונית אחת

שבועיים לאחר שביקר בישראל, הצליח ג'רי סיינפלד לגייס לתכנית הרשת שלו את האורח המבוקש ביותר בעולם: ברק אובמה. בפרק, שהפך בסוף השבוע לויראלי, השניים מספיקים לגעת בקשת רחבה של נושאי שיחה, מהנשיאים האהובים על אובמה ועד למותג התחתונים המועדף עליו. השלב הבא: נתניהו משחק כדורסל עם אמיר, חפר ואיצקו בספורטק? 

 

3. נו, גם זה משהו

ועוד בגזרת "סיינפלד": ג'ורג' קוסטנזה אמנם לא זכה להיות ארכיטקט ידוע, ולא מינף כהלכה את הקריירה כדוגמן ידיים, אך כעת הוא זוכה לבר קונספט מיוחד במלבורן שבאוסטרליה. הבר, הקרוי "המקום של ג'ורג'", מעוטר בציטוטים ובמחוות לדמות המיתולוגית, ומה הפלא שהוא זכה להתייחסות בטוויטר מג'ייסון אלכסנדר עצמו: "זה נכון - אולי אין לי פרס אמי, אבל יש לי בר במלבורן, אוסטרליה. יום טוב, מייטס!". 


4. נפרדים מג'ייסון ווינגרין

ג'ייסון ווינגרין, הידוע בעיקר כהארי הברמן בסיטקום "הכל נשאר במשפחה" וכקול שמאחורי בובה פט מ"מלחמת הכוכבים", מת בביתו בגיל 95. ווינגרין השתתף כשחקן אורח גם ב"אזור הדמדומים", "מסע בין כוכבים" ו"סיינפלד". 

_OBJ

5. שותים בתפקיד

ולסיום: דון למון וברוק בולדווין, צמד כתבי CNN, סיקרו את חגיגות השנה החדשה בניו יורק בשיטת ההיטמעות בשטח. השניים לא עמדו בפיתוי ונהנו מכמה משקאות בעצמם. התוצאה: למון אומר לקת'י גריפין בשידור חי ש"יש לך חזה יפה".