האלימות בדרבי התל-אביבי, נובמבר 2014 (צילום: ערוץ 1)
עם בגדים | צילום: ערוץ 1
כאילו שכדורגל לא היה דבר הומואי מספיק, ביממה האחרונה נחשפנו לתמונה נהדרת מחדר ההלבשה של מכבי תל אביב. מקום מלא זיעה, ישבנים ומי קולון זולים, ומסתבר שגם מלא בבולבולים מתנפנפים וגברים מטרוסקסואלים שבטוחים במיניות שלהם ולא נבהלים מהתחככות מרפק מקרית בזולת עירום.

התמונה המדוברת כוללת שחקני קבוצה מוכרים כמו טל בן חיים, עדן בן בסט ודור מיכה, יושבים ליד חבר קבוצה עירום לחלוטין שראשו לא נכלל בתמונה, אבל בטח מספיק אנשים יצליחו לזהות בעזרת אלימינציה, היכרות אינטימית, תמונות וואטסאפ קודמות ובדיקת DNA. ומה נאמר, מדובר באיבר נאה. גדול, מסודר, בטוח בעצמו. לא רגל שלישית, כי זה לא יהיה ספורטיבי, אבל איבר שיכול לעזור בהבקעות או כשצריך משהו לסטור בעזרתו לערן זהבי.

באופן טבעי כולנו נרגשים, או לפחות כל מי שראה את התמונה הלא מצונזרת (כלומר, כל מי שיש לו וואטסאפ וחברים אוהדים) אבל מסתבר שהנהלת הקבוצה קצת פחות. "זעם במכבי תל אביב!" רועמות הכותרות, ומסתבר שהשחקנים אפילו נענשו. כל מי שמופיע בתמונה נקנס באלף שקלים, בעל האיבר ב-2,500. ועל מה הזעם הזה? הוא זה שצולם, לא ברור אם בידיעתו או לא, אז גם להעניש אותו? הכי האשמת הקרבן. מישהו היה טורח לקנוס את ג'ניפר לורנס על הדלפת תמונות העירום שלה? אם כבר, אולי כדאי לנסות לאתר את המדליף – אבל בהצלחה עם זה.

שחקני מכבי תל אביב בחדר ההלבשה
עירום נשי אפשר להראות, אבל בולבולים גדולים יחללו את נשמתנו

הרי מדובר בתמונה שעברה בקבוצת הוואטסאפ של השחקנים - שכפי הנראה מתחזקת חפרפרת בוגדנית. במה הם אשמים? וחמור מכך – למה לבאס לנו? סוף סוף משהו מעניין קורה בכדורגל הזה שלכם, משהו מצחיק ומשמח, ובמקום לברך על היוזמה הספורטיבית ולהעניק לו במתנה פנדל או נבדל או כל מה שנהוג במשחקי כדור, קונסים אותו. ובכלל, אתם יודעים כמה תחתונים אפשר לקנות ב-2,500 שקלים? לפי תמונות וואטסאפ אחרות של אותו שחקן אליהן נחשפנו ביממה האחרונה, אין ספק שחסרים לו.

ובכלל, "התנהגות מסוג זה אינה מקובלת ובמועדון הכדורגל מכבי תל אביב לא נעבור לסדר היום" אמר מנכ"ל הקבוצה ואי אפשר שלא לתהות אם הוא זוכר איפה הוא חי. כאילו, מדי שבוע אנשים הולכים לראות כדורגל ומוקפים בקללות, גזענות ואלימות, וכולם גם זוכרים שלל סיפורים על קטטות ונערות ליווי. הכדורגל הישראלי תמיד היה וולגרי, איש מעולם לא התבלבל בין שידור דרבי לפרק של "דאונטון אבי", אז טראסט מי, מה שיהרוג את התדמית של הענף זה לא בולבול.

מעניין גם  לחשוב על התמונה הנוכחית בהקשר לאלו של קים קרדשיאן משבוע שעבר. נכון שמדובר בעבודת מגזין ולא תמונה שהודלפה, בחומרים ערוכים ומקצועיים לעומת תמונה פיראטית שחילחלה אלינו מהוואטסאפ, אבל עדיין מדובר בשתי תמונות של עירום פרונטלי, תמונות מרשימות של עירום פרונטלי, אבל אחד מצונזר ומופיע ללא שם ופרצוף, השני פרוש בגאווה בכל מקום. אחד שובר את האינטרנט, השני מתחבא בוואטסאפ. והרי ברור לכולם שגם אם השחקן היה נותן את אישורו התמונות עדיין היו מצונזרות. כי עירום נשי אפשר להראות, אבל בולבולים גדולים יחללו את נשמתנו.