זה לקח קצת יותר משבוע, אבל הצמד הכי מפתיע בשלב האודישנים של "הכוכב הבא" הפך כעת רשמית לתופעה בינלאומית. אריה וגיל גת, שני אחים מאילת שגדלו על מוזיקת הרוק של שנות ה-60 וה-70 וחזרו בתשובה לפני 16 שנים, הרימו את האולפן עם ביצוע יוצא דופן ל"The Sound Of Silence" המיתולוגי של סיימון וגרפונקל וזכו להרים את המסך עם לא פחות מ-89% הצבעה. ארבעת השופטים הצביעו כולם בעד הרמת המסך בהתלהבות גדולה. הקטע המרגש שותף אלפי פעמים בפייסבוק עד שלבסוף עשה את דרכו גם אל מעבר לים הדיגיטלי.

האברכים המזמרים ברשת (צילום: צילום מסך מתוך האפינגטון פוסט)
"האחים יעשו לכם צמרמורת" | צילום: צילום מסך מתוך האפינגטון פוסט
"הביצוע הזה של האחים הרבנים יעביר בכם צמרמורת", מכריזה הכותרת של הכתבה שהוקדשה לאחים גת בהאפינגטון פוסט. בטקסט נטען שהקולות של השניים לוקחים את הצופה אחורה בזמן וגורמים לו להרגיש כאילו הוא שומע את שני המבצעים המקוריים בשיאם. עוד צוין בכתבה שהתופעה של האחים אינה חדשה: "השניים העלו מופע רחוב בדרך יפו בירושלים ובו ביצעו קאברים ל'Nowhere Man' של הביטלס ו-'Wish You Were Here' של פינק פלויד". בסיום הביעה הכותבת, שרה ברנס, תקווה שהשניים יישארו בתכנית זמן רב.

האברכים המזמרים ברשת (צילום: צילום מסך מתוך דיילי דוט)
"האודישן של השנה" | צילום: צילום מסך מתוך דיילי דוט
גם ב"דייליד דוט" התמוגגו מהכוכבים המפתיעים. "הרבנים הישראליים האלה ביצעו את האודישן הכי טוב שתראו בתכניות הכישרונות השנה". בכתבה הביעו הכותבים תמיהה לגבי 11 האחוזים שבחרו להצביע נגד הרמת המסך. הסרטון שעלה ליוטיוב זכה עד כה ליותר מ-150 אלף צפיות בתוך שבוע ימים. עם קהל מעריצים כזה אפשר להתחיל לדמיין את התגובות לביצועים הבאים שמתכננים לנו האחים גת.

האברכים המזמרים ברשת (צילום: צילום מסך מתוך דיילי דוט)
גם באיטליה מפרגנים | צילום: צילום מסך מתוך דיילי דוט
>> בואו לפייסבוק שלנו