עוקביה בטוויטר של רוזאן בר חטפו השבוע התקף לב רציני, כשהקומיקאית הוותיקה שיתפה ברשת החברתית תמונה מזעזעת שלה עם פנים נפוחות, חבולות ומדממות. "נקלעתי לקטטה עם ביל קוסבי", היא כתבה. "אתם צריכים לראות את המאדרפאקר הזה".

קוסבי, כזכור, חשוד בימים אלה שתקף מינית לפחות 13 נשים שונות – כאשר ארבע מהן טוענות כי היו קטינות בעת המעשה. ביניהן נמצאות גם דוגמנית העל לשעבר ג'אניס דיקנסון, שטענה כי סוממה ונאנסה ב-1982, וקרלה פריגנו, אשתו של לו פריגנו ("הענק הירוק") שסיפרה כי קוסבי ניסה לתקוף אותה בזמן מפגש בביתו ב-67'.

ביל קוסבי בהופעה (צילום: Gerardo Mora, GettyImages IL)
אותו זה בטח לא הצחיק. ביל קוסבי | צילום: Gerardo Mora, GettyImages IL
השחקן הכחיש את הטענות באמצעות עורכי דינו, שקראו להן "לא הגיוניות בעליל" וכינו את הפרשה כולה "אבסורדית", אך סירב להגיב עליהן בפומבי או בראיונות שנערכו עמו לאחרונה.

ימים ספורים לפני פרסום התמונה התראיינה רוזאן (62) ל"ניו יורק דיילי ניוז" ואמרה על העניין: "אני לא רוצה שיתבעו אותי או שהוא ישלח מישהו להרביץ לי, אבל אני חושבת שזה ברור מאליו: 13 נגד אחד".

לכן, ברור ומובן מדוע התמונה הזו עוררה בלבול בקרב 263 אלף העוקבים שלה, שמיהרו להגיב ולדרוש בשלומה. "את רצינית, או שיש לך פשוט מאפר ממש טוב?", כתבה עוקב אחד, ואחר צייץ:  "מאוד מבלבל, מה שקורה עכשיו בחשבון הטוויטר של רוזאן".

זמן קצר לאחר מכן הסירה בר את הכיתוב וצייצה: "עברתי פילינג כימי כדי להיראות סקסיות יותר. התבדחתי בעניין הקטטה עם קוסבי", כדי להבהיר את העניין לכל מי שלא ממש הבין את ההומור השחור שלה. כנראה שיש סיבה שבגללה הקריירה שלה הסתיימה בניינטיז.