למרות הפיטורים וההתנצלות, תמונת הראש הכרות של טראמפ ממשיכה להכות גלים. הקומיקאית קתי גריפין, שהצטלמה עם בובה של ראשו הכרות והמדמם של נשיא ארה"ב, כבר איבדה את עבודתה בסי.אן.אן בעקבות השערורייה, וגם פרסמה התנצלות כנה, אך משפחת טראמפ מסרבת להרגע. טראמפ עצמו פרסם הודעה המגנה את גריפין (בטוויטר כמובן), בה אמר כי לבנו בן ה-11 בארון היה קשה להתמודד עם התמונה. כעת, מקורות הקרובים למלאניה טראמפ מספרים כי הבן הקטן חשב שאביו נרצח כשראה את התמונה.

לפי הדיווח, בארון צפה בטלוויזיה עם אמו כשהופיעה התמונה בחדשות, ותגובתו הראשונית היתה היסטריה ומחשבה שאביו באמת נרצח. כשראה את התמונה, נכנס הטראמפ הצעיר לפאניקה והתחיל לצרוח "אמא, אמא!". "הוא בן 11, הוא לא יודע מי זאת קתי גריפין, והראש שהיא החזיקה הזכיר את מראהו של אביו", הסבירו גורמים המעורבים בעניין. מלניה בעצמה תקפה את גריפין, אמרה שהמעשה שלה היה מטריד, "וגורם לה לתהות בקשר לבריאותה הנפשית". אנחנו מצידנו יותר מוטרדים ממצבו של בארון הקטן, שנראה כי כמו אביו, הוא לא ניחן ביכולת גבוהה להפריד בדיון ממציאות.


תמונת הראש הכרות נעשתה בשיתוף פעולה עם הצלם הפרובוקטיבי, טיילר שילדס, והיתה אמורה לבקר את אמירותיו השוביניסטיות של הנשיא, בראשן הערה גסה ומילולית על המחזור החודשי של שדרנית פוקס מייגן קלי. גריפין ניסתה בתחילה להגן על התמונה, כשאמרה "דם יוצא מהעיניים שלו, דם יוצא מתוך..." בהתייחסות להתבטאויותו על קלי. בהמשך, כשהבינה שהמסר השנון אבד בתוך ליטרים של דם וזכרונות מדעאש, גריפין פרסמה סרטון התנצלות בטוויטר. למרות ההתנצלות, רשת סי.אן.אן הודיעה כי גריפין לא תמשיך את עבודתה כמנחת אירועי הסילבסטר ברשת.


mako תרבות בפייסבוק