קשה להיות קומיקאי עם תכנית יומית, יש כל כך הרבה דברים להתעדכן בהם. ביום שישי האחרון החליט קונאן אובראיין, אחד האנשים המצחיקים בטלוויזיה האמריקאית ומנחה הלייט נייט "קונאן" ברשת הכבלים TBS, להתנסות גם הוא ב"טינדר". אפליקציית הסטוצים הפופולארית אמנם לא מגבילה אף אחד בגיל, אבל קונאן, נשוי ואב לשניים בן 50, החליט להיעזר בשירותיו של כוכב הוליוודי צעיר ונחשק, דייב פרנקו (אחיו של ג'יימס).

קונאן נרשם לאפליקציה בתור צ'יפ וויטלי ופרנקו בחר בשם השכיח ג'ינגס ראונדסטון, השניים סיפקו שורה של פרטים בדויים על חייהם והתחילו לשלוח הצעות מפגש לנשים רנדומליות, כולל אחת עם שם זהה לזה של מיסיז אובראיין. אלא שהראשונה שהסכימה להיפגש עם המנחה הג'ינג'י המופרע היא דווקא גלוריה בת ה-74. פרנקו, כצפוי, זכה להצלחה גדולה הרבה יותר עם 9 הצעות, כולל אחת מאותה פנסיונרית שובבה שהתכתבה בתחילה עם קונאן.

בסופו של דבר החליטו השניים לבקר את קורטני בת ה-25 מלוס אנג'לס, כשאת הדרך לביתה הם עושים בטנדר הקריפי ביותר שנראה אי פעם, כולל סלילי נייר דבק שהותירה ההפקה בחלק האחורי של הרכב. כמו כל פגישה של שני אנשים זרים שהחליטו לתאם סטוץ עיוור, גם זאת הייתה מביכה, רק הרבה יותר מפני שהפעם גם המצלמות היו שם כדי לתעד את הכל, כולל המפגש עם אחיה של קורטני וחבריו.