השנה היא אמנם לא 2002, אבל אבריל לאבין מדוברת מתמיד. הכוכבת השיקה סינגל חדש ורביעי במספר מתוך האלבום החמישי שלה, שנקרא על שמה ויצא בשנה שעברה. השיר, Hello Kitty, והקליפ שמקדם אותו, הצליחו לעורר מהומה לא קטנה ברשת. מהומה שגרמה לבסוף להורדת הקליפ מיוטיוב.

אבריל לאבין הלו קיטי (צילום: צילום מסך)
"מביך בכל צורה" | צילום: צילום מסך
הקליפ צולם ביפן ובתחילתו מדברת לאבין ביפנית עם מילים כמו Arigato (תודה) ו- Kawaii (חמוד), תוך שהיא מלווה בחבורת רקדניות יפניות. לאבין עצמה סיפרה בעבר שהיא חובבת את התרבות היפנית והקליפ והשיר, אותו כתבה בין היתר עם בן זוגה, סולן להקת Nickelback, מתארים את חיבתה למותג "הלו קיטי". "זה היה ממש כיף. השיר הוא על מסיבת פיג'מות והאהבה לחתולה", סיפרה ל-Yahoo, "יש לו וייב אלקטרוני שהיה מאוד שונה עבורי, זו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי את זה".

אבריל לאבין הלו קיטי (צילום: צילום מסך)
"ישאיר אתכם עצובים ומבולבלים" | צילום: צילום מסך
אבל לא כולם נרגשים כמו לאבין. במעט הזמן שעבר מאז יצא הקליפ לרשת, הואשמה הזמרת בלא פחות מגזענות. כל זאת בשל השימוש במוטיבים "רובוטיים" יפניים לאורכו. ב"Entertainment Weekly" כינו את הקליפ "אנטי תרבותי", וב"בילבורד" קבעו שמדובר ב"מבוכה בכל קנה מידה". הם גם ציינו שהזמרת מנסה לחקות את גוון סטפני, שהוציאה בשנות ה-2000 אלבום בעל קווים דומים. אפילו באתר האינטרנט של ערוץ הבידור E! זכתה לאבין לכתף קרה, כשכותבי האתר מעידים על עצמם שהם "לא ממעריציה הגדולים". בפורטל התרבות "death and taxes" הגדילו לעשות וכינו אותה: "ילדה לבנה ומפגרת שעושה צחוק ממיעוטים".


גם הגולשים לא נשארו אדישים, והתגובות לקליפ כללו אינספור שיתופים בפייסבוק וציוצים בטוויטר. בין היתר כונה הקליפ "גרוע יותר מטריפ אסיד נוראי" ו-"זבל גזעני", חלק מהגולשים תהו לעצמם מה הזמרת חשבה לעצמה כשהחליטה ליצור אותו. בחשבון הטוויטר של GQ שאלו את הגולשים כמה זמן הם הצליחו להחזיק מעמד לתוך השיר, לפני שכיבו אותו.

אבריל לאבין הלו קיטי (צילום: צילום מסך)
"נערה לבנה ומפגרת" | צילום: צילום מסך
עוצמת המחאה היא כנראה הסיבה העיקרית לכך שהקליפ ירד מיוטיוב זמן קצר לאחר שהועלה לאתר. הסברה היא שיחסי הציבור הגרועים וכמות הדיסלייקים, גרמו למנהליה של לאבין לנסות ולמזער נזקים. בהתייחסויות רשמיות טוענים נציגיה של הזמרת שהסיבה להסרת הקליפ היא שהוא הועלה לאתר ללא אישורם. בינתיים, כאמור, חזר הוידאו לאתר שוב.