תכניות טוקשואו אמריקאיות מהוות כבר כמה עשורים טובים כר פורה לדאחקות ויראליות, או לסתם בילוי צהריים שגורם לך להרגיש הרבה יותר טוב לגבי הצרות שלך בחיים. בעלך לא בגד בך עם סבתא שלך? אחיך הקטן מעולם לא התחתן עם כבשה? כל השאר זה בונוס. כלומר, לפחות בעולם של ג'רי ספרינגר.

אך הסרטון האחרון שהצליח לייצר באזז לא קטן (21 מיליון צפיות, מיינד יו) שייך דווקא לפרק מספטמבר של "ד"ר פיל", וכולל דיאלוג ספק מטריד-ספק משעשע בין פיל לנערה מתבגרת וקצ'פרייז, שהפך במהרה למם ויראלי. לא, לשמחתנו זה לא עוד אייטם שקשור להתנהגות בלתי הולמת של הד"ר עם קטינה, אלא למקרה של אישה בשם ברברה אן, שהגיעה לתכניתו כי לטענתה, היא אינה מעוניינת עוד להיות הורה לדניאל, "בתה חסרת השליטה בת ה-13".

ובכן, אנחנו לא באמת חושבים שד"ר פיל יכול לעשות עם זה משהו, אבל הוא כן יכול להפגיש את השתיים מול קהל ענק ומצלמה שתשדר את הפרק בכל רחבי העולם – ובינינו, זה הרבה יותר חשוב.

ד"ר פיל ניסה לפנות לליבה של דניאל, שנשרה מבית הספר זה עתה (כי מה כבר יש ללמוד בכיתה ז', ביג דיל) ולהבין מדוע היא מרבה לאיים באלימות על אמה, לגנוב מכוניות ("לא היית שם לי מפתחות בחדר אם לא היית רוצה שאגנוב לך את המכונית!"), להתרברב שהיא מוכנה ללכת לכלא ובעיקר לדבר באנגלית קלוקלת ולא מובנת. באיזשהו שלב (3:20 לסרטון, אם להיות ספציפיים), היא הפנתה את זעמה כלפי הקהל, קראה לו "חבורה של זונות", והגדילה לעשות כשמלמלה לעברם: "Cash Me Ousside, Howbah Dah". או בתרגום מג'יבריש לעברית: "תפגשו אותי בחוץ, נראה אתכם" – ובכך בעצם זימנה אותם לקרב רחוב בחניון האולפן.

מאז, הסרטון הפך לוויראלי בטירוף ואף למורבידי משהו, כששמועות על התאבדותה החלו לצוף ברשת בשבוע האחרון (אל דאגה, פרח השכונות עודנה בחיים). אבל החלק המשמח אף יותר היה כשהחלו לצוץ ברשתות החברתיות שלל רמיקסים (נוי אלוש, לטיפולך המקומי), ממים וציוצים עם הקצ'פרייז החדש:

חלק אפילו הפכו אותו לאתגר ריקוד:

וגם הקרדשיאניות לא הצליחו להישאר אדישות:

Ca$h me ousside.

A photo posted by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

How bow dah

A photo posted by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

למען השם, אפילו דאג דה פאג הצטרף לחגיגה:

"Cash me outside how bow dah?" -Doug

A photo posted by Doug The Pug (@itsdougthepug) on

אבל כמו לכל דבר טוב, כנראה שגם הסוף שלו יגיע, מה שאומר שזה רק עניין של זמן. עד אז - בהצלחה, אמריקה!