שבועיים אחרי סיום העונה השנייה של "האח הגדול VIP" עם זכייתו של מושיק עפיה, עוד פליט מבית האח מנסה למנף את השתתפותו בתכנית. האדריכל ישראל גודוביץ', הדייר המבוגר ביותר בבית אי פעם,שפרש מרצונו אחרי עשרה ימים בלבד, השיק עמוד Headstart בו הוא מבקש את עזרת הציבור במימון המונים לספר חדש פרי עטו, "עשרת הימים ששינו את חיי", בו הוא מספר על הקורות אותו בווילה.

גודוביץ', שהיה מהנדס העיר תל אביב-יפו ואף התמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר ונכשל, הספיק בזמן הקצר ששהה בבית להסתכסך עם אריאנה מלמד, עוד דיירת בולטת שעזבה במהרה את העונה. כעת גודוביץ', המכנה את עצמו בפנייתו לציבור בשם "האזרח גודוביץ'", מבקש לאסוף 35 אלף שקלים בקמפיין בן 40 ימים כדי להוציא לאור את הספר, שכבר כתב לטענתו. בעמוד הפרויקט הוא פונה ישירות לתומכים ומספק הצצות לספר, ביניהן הקטע הבא על מלמד:

"ההפתעה הכי גדולה שלי הייתה הגברת המלאה שישבה על קלנועית מאובזרת. 'אני אריאנה מלמד', אמרה והושיטה יד לשלום. נדהמתי. אני זכרתי תמונת פספורט שליוותה את מאמריה המרתקים. בתמונה נראית אישה נאה, שיערה בלונד, משהו שהזכיר לי את דמותה של השחקנית/הנסיכה גרייס קלי".

האם מלמד, שכבר הבטיחה שתתבע את האזרח גודוביץ' על הדברים שאמר לה בבית האח, תקבל את ההשוואה לגרייס קלי כמחמאה? לתומכים בפרויקט מבטיח גודוביץ' מגוון פינוקים מיוחדים, בהתאם כמובן לגובה התמיכה. 35 שקלים יזכו אתכם בספר בלבד, 60 שקלים יקנו לכם עותק חתום, 100 שקלים להקדשה אישית, ו-500 שקלים יתנו לתורם המאושר צ'אט אישי עם האזרח גודוביץ'.

לתומכים הנדיבים במיוחד מבטיח גודוביץ' "עימות לבחירתכם", תמורת 1,000 שקלים בלבד. "מישהו עיצבן אתכם בגלל בעיה ואין לכם סבלנות להתעמת איתו? אני מוכן לשמוע מה הבעיה ולדבר איתו, אם צריך לריב אז גם נריב", מבטיח האדריכל בן ה-81. אנחנו שוקלים לאסוף כסף ולשלח את גודוביץ' באורטל בן דיין. 

_OBJ