שרה פיילין, מושלת אלסקה לשעבר ומועמדת לתפקיד סגנית הנשיא בבחירות 2008, עצבנית על התקשורת האמריקאית. המושלת לשעבר לא מרוצה מהאופן בו התקשורת מתייחסת לפרשה האחרונה מבית היוצר של משפחת דאגר העומדת במרכז הסדרה "Nineteen Kids and Counting". הסדרה עוקבת אחר המשפחה האוונגליסטית המגדלת 19 ילדים ומשתייכת לתנועת הקוויברפול הפטריארכית, השמרנית והקיצונית.

בעבר עוררה המשפחה מחלוקות לאחר שהתבטאה נגד הקהילה ההומוסקסואלית וטרסנג'דרים. אולם הפרשה האחרונה מאשימה את אבי המשפחה ורעייתו בטיוח היסטוריה של הטרדות מיניות מצד בנם הבכור לפני כעשור. מכיוון שהמשפחה נמצאת על המסכים כבר עשר עונות, אין פלא שההאשמות מטרידות את ארצות הברית כולה. פיילין, לעומת זאת, חושבת שהסיקור "צבוע".

שרה פיילין (צילום: Chip Somodevilla, GettyImages IL)
בשוק | צילום: Chip Somodevilla, GettyImages IL
ביום חמישי האחרון השתמשה פיילין בדנהאם כדי להדגים את ההתנהלות הבעייתית של התקשורת, בהתייחסה לסיפורה של דנהאם על כך שנגעה באיבר מינה של אחותה ואוננה לידה כשהשתיים היו ילדות. "הי, לנה", פנתה פיילין לדנהאם באמצעות דף הפייסבוק שלה, "למה לא לצחוק על ה'ניסיונות' המיניים של כולם כפי שנהנית לגרוף רווחים מהסטייה שלך? את פדופילית".

"אני לא מגנה על הילד של הדאגרים, שמן הסתם טעה", כתבה פיילין. "הקורבן העיקרי בכל סיפור כזה הוא לא המטריד, אלא החפות מפשע שהוטרדו. אני לא עומדת לצד אף מטריד מיני, אבל נמאס לי שהתקשורת בוחרת ממי להתעלם, כל עוד הם חולקים דעות מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. הם מניחים שההטרדה המינית של לינה דנהאם היא חמודה ומתגמלים אותה בתהילה ובהון. בינתיים, הם צולבים מישהו אחר, ואת כל בני משפחתו". פיילין תקפה את "המוסר הכפול של התקשורת" שלדבריה "יורקת על הקבר של כל אמריקאי שלחם ומת למען חופש העיתונות". לסיום, כתבה פיילין, "ברוכים הבאים לעולמי; תאמינו לי - מה שלא הורג אותך, מחשל אותך!".

HEY LENA, WHY NOT LAUGH OFF EVERYONE'S SEXUAL "EXPERIMENTS" AS YOU HAUGHTILY ENJOY REWARDS FOR YOUR OWN PERVERSION? YOU...

‎Posted by Sarah Palin on‎ חמישי 4 יוני 2015

דנהאם התייחסה בעבר לסיפור היחסים בינה לבין אחותה כ"איך זה להיות ילדה מוזרה בת 7". היא טרם הגיבה למחלוקת סביב משפחת דאגר ולהצהרותיה של פיילין.