1. הפיגוע שלא היה

רובכם תסכימו שג'קי צ'אן הוא טיפוס מעט מעצבן באופן כללי, אך לאחרונה הוא הצליח לעורר את חמתם של תושבי לונדון בצורה יוצאת דופן. במסגרת פעלול שצולם עבור סרטו החדש "הזר" (בו הוא מככב לצידו של פירס ברוסנן) התפוצץ אוטובוס בלב לונדון ועלה בלהבות במשך דקות ארוכות. תושבי לונדון החרדתיים, שלא קיבלו הודעה מוקדמת על הפעלול הקולנועי, מיהרו להסיק שמדובר בפיגוע מבית היוצר של דאע"ש, והשמועות בטוויטר השתוללו. כך זה נראה במצלמת האייפון של הפוליטיקאי הבריטי ניגל הדלסטון:


2. הכל חוץ מספורט

פורסמו נתוני הצפייה של שידור משחק הסופרבול ה-50, האירוע הטלוויזיוני הגדול של השנה. 111.9 מיליון אנשים בממוצע צפו בשידור על פי נתוני הרייטינג של מדד נילסן, עם שיא של 115.5 מיליון בזמן שידור מופע המחצית בו הופיעו ביונסה, קולדפליי, ברונו מארס ועוד. הנתונים הללו הופכים את "סופרבול הזהב" (כך מכונה האירוע בשל היותו הסופרבול ה-50 במספר) לשידור הטלוויזיה השלישי הכי נצפה בהיסטוריה של הרייטינג המתועד. לפניו נמצאים שני הסופרבולים האחרונים, כאשר המשחק מהשנה שעברה עומד במקום הראשון עם ממוצע של 114.4 מיליון צופים. הסופרבול משודר בכל שנה ברשת אחרת בשיטת הרוטציה, והשנה שודר ברשת CBS.

עוד ב-mako תרבות:

3. תמיד תהיה לנו את פריס

החדשות הטובות מסטארס-הולו לא מפסיקות לזרום. אז התחייה של "בנות גילמור" באמת תגיע, ועוד ועוד מחברי הקאסט המקורי מצטרפים לפרויקט המשמח. אחרי שהתבאסנו לגלות שדווקא לוגאן (מאט זוקרי) הוא האקס של רורי שישוב לתכנית, עכשיו אנחנו מגלים שהאהבה-שנאה האמיתית של רורי, מערכת היחסים היציבה והארוכה ביותר שלה, תשוב גם היא ל-2 מתוך 4 פרקים מתוכננים. אנחנו מדברים כמובן על פריס גלר, הביצ'ית הקפוצה שהלכה והתגלתה כדמות מורכבת ככל שהשניים התקדמו מצ'ילטון לייל. ליזה וייל, שמככבת בימים אלו ב"המדריך לרוצח" של שונדה ריימס, תשוב כאמור לתפקידה. "זה מאוד רגשני לקרוא את התסריט", היא אמרה, "זה כמו מכונת זמן קסומה ומושלמת. אני מאוד שמחה להיות חלק מזה". גם אנחנו שמחים שאת חלק מזה. אבל מה עם ג'ס?!

4. מרחב מחיה - צ'ק

הישג נוסף לקומדיה הסאטירית הגרמנית “Look Who’s Back”, שמציגה את דמותו של אדולף היטלר השב כביכול מן המתים וחוזר לשלטון בעזרת מניפולציה של אמצעי התקשורת. הסרט עורר סערה כששבר קופות בגרמניה ובאירופה כשיצא באוקטובר של השנה שעברה, וכעת נרכש להפצה בינלאומית על ידי לא אחרת מענקית הסטרימניג נטפליקס. הסרט יעלה ב-9.4 לנטפליקס. 

5. ג'ואי לא חולק אוכל

החבר לשעבר מאט לה-בלאנק חזר לאחרונה לכותרות מכמה סיבות: האיחוד הפושר של "חברים" ב-NBC, החשיפה שלו על השנים הקשות שחווה אחרי סיום התכנית והליהוק שלו למנחה החדש של תכנית הרכב "טופ גיר" הבריטית. עכשיו מפרסם האתר Deadline כי לה-בלאנק יזכה בהזדמנות לשוב לטלוויזיה עם תכנית קומית חדשה ברשת CBS. לה-בלאנק נבחר לככב בפיילוט של "I'm Not Your Friend", קומדיה העוקבת אחר קבלן שמתקשה להסתגל להורות כשאשתו חוזרת לעבודה. הכותבים של "מופע שנות ה-70" אמונים על התסריט.