הגברת הראשונה של ארצות הברית שמה לעצמה למטרה כבר מהיום הראשון בבית הלבן את המלחמה בהשמנת הילדים במדינה. אחרי שהופיעה בכל תכניות האירוח החשובות (כולל תחרות כושר בלתי נשכחת עם ג'ימי פאלון) ופיקחה על הקמת גינה אורגנית מפוארת ליד הבית הלבן, הגיע הרגע לרתום למאמץ את גיבורי התרבות החשובים ביותר של קהל היעד: אלמו ורוזיטה.

לפני מספר חודשים הציגה מישל אובמה אתגר לחברות הפרסום במדינה: "מצאו דרכים יצירתיות להעביר את המסר שמזון בריא הוא גם מזון טעים". חברת ההפקות של "רחוב סומסום" הייתה הראשונה לקפוץ על ההזדמנות ואף הודיעה שתרתום את כוכביה לטובת היוזמה ללא כל תמורה מצד משלם המיסים האמריקאי. צמד הבובות האהובות הגיעו לבית הלבן להשקה הרשמית של התכנית וכצפוי הביאו איתן שק מלא בחמידות. כשנזכרים בשערוריה שנוצרה מוקדם יותר השנה בעקבות פרשת ההטרדה מינית של קווין קלאש, האיש שמאחורי אלמו, קל להבין את הנחיצות של מנהלי הסדרה לתקן את הרושם.

"אז איך אתם מרגישים לגבי לגרום לילדים להתלהב מאוכל בריא", שואלת אובמה את השניים, "אוי, זה נפלא", משיב אלמו, "אני אוהב אוכל בריא, אני חושב שפירות וירקות זה מעדן". רוזיטה הסכימה מיד והוסיפה שמזון מהסוג הזה הופך אותם לחזקים יותר. כאן עצרו כולם והחלו להשוות שרירים, אבל עם כל הכבוד לצמד הבובות נראה שמישל מנצחת בקטגוריה הזאת ללא כל תחרות. בתשובה לשאלה "מהו האוכל האהוב ביותר עליה", ענתה אובמה שמדובר בפיצה צמחונית. התגובה של אלמו מצליחה להפתיע אפילו אותה.

מיד לאחר מכן יצאו הבובות ואשת הנשיא אל הגינה, שם המתינו להם תלמידי בית ספר ממרילנד, שהוזמנו ליום של כיף בריא בוושינגטון. אחרי שקטפו את הפירות והירקות מהגינה הם העבירו אותם לחבורה של שפים שהפיקו ממנה מטעמים שגם ילדים גדולים יותר אוהבים.

>> בואו לפייסבוק שלנו