ב-1991 השתתפו כוכבי "הצלצול הגואל" בתשדיר נגד סמים. זה "טיפשי", "מטורף" ו"מסוכן", הסבירו זאק מוריס וחבריו לבני הנוער של הניינטיז, רגע לפני שברנדון טרטיקוף, יו"ר "NBC אנטרטיינמנט", נכנס לכיתה והסביר שהם צודקים ושאסור לכם לעשות סמים.

התשדיר זכה בזמנו לתהודה לא רעה. כעת, 24 שנים מאוחר יותר, הוא זוכה לטוויסט. טוויסט קטן, אבל כזה שמציב אותו כמתמודד ראוי לתואר התשדיר נגד שימוש בסמים הגרוע בהיסטוריה - ואולי דווקא הכי מבריק.

משטרת פילדלפיה החליטה להשתמש בתשדיר, אך להחליף את ראשו (ואת קולו) של טרטיקוף בזה של מפקד המשטרה צ'ארלס רמזי. ומה שיותר גרוע: המשטרה החליפה את הראשים באמצעות עבודת פוטושופ עלובה במיוחד.

מנהל המדיה החברתית של המשטרה – נשבעים שיש להם אחד כזה – סיפר ל"דיילי ניוז" שהכוונה המקורית הייתה להחליף את ראשו של כל אחד מכוכבי הסדרה בראשו של שוטר, אבל הם נאלצו לוותר בשל לחץ הזמנים (כי הסמים, כידוע לכולנו, כבר כאן, ואסור להתמהמה). "הראיתי את זה לרמזי והוא צחק", סיפר מנהל המדיה החברתית. "למזלי, הבוס הוא איש מאוד מעשי ויש לו חוש הומור נהדר".

מה שעדיין לא ברור הוא האם המשטרה בכלל ביקשה את רשותה של NBC להשתמש בתשדיר. הייתם מצפים מגוף משטרתי שידע לעשות זאת, נכון? ובכן, "Adweek" ביקשו את תגובת משטרת פילדלפיה לעניין, אבל זו טרם התקבלה.

הלילה התייחסה המשטרה לפרסומת גם בדף הפייסבוק הפעיל שלה (והעשיר בממים). "קיבלנו די הרבה תשומת לב", נכתב בעמוד. "חלק מתשומת הלב הייתה חיובית, חלק ביקורתית, אבל הכל טוב! כולנו ביחד בעסק הזה, ואנחנו צריכים להיות מסוגלים לנהל דיון בוגר על כל דבר!". בהמשך נכתב כי "אנשים רבים העלו את האפשרות שהתשדיר הזה נעשה כדי למשוך את המילניאלס (בני דור ה-Y) לדבר על המשטרה. זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת! לחשוב שאשתמש בסדרה ישנה כמו הצלצול הגואל, כשהילדים היום עסוקים במייספייס ואינסטגרם וסנאפטוויטס וטיילור סוויפט זה פשוט מעליב. הקריין פשוט מגניב ולא מנסה בכלל להשביע את רצונו של הקהל הצעיר".

Good morning, folks! We have received quite a bit of attention for the most recent PSA that we did with Commissioner...

‎Posted by Philadelphia Police Department on‎ יום רביעי 19 אוגוסט 2015

משטרת פילדלפיה, אגב, ידועה בניהול המדיה החברתי יוצא הדופן שלה. באפריל האחרון היא העלתה לרשת סרטון שהפך פרסומת ישנה למסעדת סיזלר לתשדיר גיוס בזכות דיבוב משעשע:

לא רע – אבל האם זה עומד בסטנדרט של סרטון הגיוס של משטרת נורמן באוקלהומה?

המסקנה שלנו היא אחת: לשוטרים האמריקאים יש יותר מדי זמן פנוי.