תכירו, יש בובת ברבי חדשה, פרי שיתוף פעולה בין ברבי ומותג האופנה מוסקינו. זה לא חדשות - כל הזמן יש בובות בארבי חדשות. אבל בפרסומת של ברבי מוסקינו קורה דבר שלא קרה מעולם: יש שם ילד - כלומר, בן זכר - שמשחק בבובות:

הילד הסופר חמוד הזה הוא הבן הראשון שמופיע בפרסומת של ברבי - ואנחנו מדברים על יותר מ-56 שנים, כן? 

המנהל האמנותי של מוסקינו, ג'רמי סקוט, כתב בעמוד האינסטגרם שלו על ההחלטה לשתף ילד בקמפיין: "עבורי זה היה טבעי שילד ישתתף בפרסומת וישחק בברבי יחד עם הבנות. אני מתרגש מכך שזה התחיל דיון לאומי על נייטרליות מגדרית בצעצועי ילדים. אני חושב שאנחנו צריכים לתת לילדים לשחק ולהיות מאושרים. אחרי הכל לשחק זה העבודה של הילדות!"

SO HAPPY ABOUT ALL THE LOVE AND ATTENTION MY @moschino BARBIE COMMERCIAL IS GETTING. TO ME IT WAS SO NATURAL TO HAVE A BOY PLAYING WITH THE BARBIE AS WELL AS THE GIRLS. I AM THRILLED THAT ITS STARTED A NATIONAL DISCUSSION ABOUT GENDER NEUTRALITY FOR KIDS TOYS. I THINK WE SHOULD LET KIDS PLAY AND BE HAPPY AFTER ALL PLAY IS THE WORK OF CHILDHOOD ! #MOSCHINOBARBIE

A photo posted by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on


לא ברור אם לסקוט יש קשר של ממש להחלטה, אבל גולשים רבים כבר ציינו שהילד מהפרסומת ממש דומה לו:

HAPPY BIRTHDAY MY DARLING @caradelevingne !!!!  #LEOPOWER

A photo posted by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on


ובכלל, הילד והמהלך כבר זוכים להערצת הגולשים. אחת המצייצות שמחה על השינוי, ודרשה איזון: 


"אני מוצפת בשמחה שברבי שמו ילד בפרסומת האחרונה שלהם. כן כן כן כן. עכשיו אני רוצה לראות ילדה בפרסומת של חייל צעצוע"

חשבון הטוויטר של מדור הגאווה של ה"האפינגטון פוסט" פרסם את הפרסומת וכתב "אנחנו אוהבים את זה":


גם בעמוד של סרטון הפרסומת ביוטיוב ההתלהבות ניכרת. אחד הגולשים זכה ליותר מ-800 לייקים לתגובה שכתב: "זה כמעט גרם לי לבכות! אני נהגתי לשחק בברביות של אחותי והרגשתי כל כך אשם לאחר מכן! אני כל כך שמח שאנחנו יכולים לתת לילדים פשוט להיות ילדים. תודה על זה! גם בנים אוהבים בובות". 

אך לצד התגובות הנלהבות, נשמעת ברשת גם ביקורת אמיתית על הפרסומת. בעמוד של הסרטון ביוטיוב הגיב אחד הגולשים "אני לא מבין למה אנשים חוגגים את הייצוג המביש של סטריאוטיפים הומואיים שנכפו על ילד בפרסומת לצעצוע". תגובתו זכתה בינתיים ליותר מ-230 לייקים וגררה שרשור עם יותר מ-80 תגובות. 

הבובה עצמה דרך אגב, עולה לא פחות מכ-150 דולר, וקו הביגוד הנלווה שלה נע בין 225 דולר לטי-שירט ל-1,600 דולר לתיק צד מעור.  אבל עזבו את הכסף, איזה חמוד הילד?