האתר FiveThirtyEight חשף תוצאות משאל שערך במטרה לברר מהי דעת האמריקאים על "מלחמת הכוכבים". שלא במפתיע ג'אר ג'אר בינקס זכה בתואר הכוכב המושמץ ביותר בסדרה. הגונגן קיבל ציון נמוך יותר  מפלפאטין, והוא לדעת כותבי האתר, "התגלמות הרוע 'האנושי' על פני הגלקסיה". מצד שני, בינקס קיבל ציון של מינוס 10 שהופך אותו ליותר פופולארי מהקונגרס האמריקאי ש"נהנה" מציון של מינוס 65. למעשה, הפעם האחרונה שהקונגרס קיבל ציון גבוה יותר הייתה בפברואר 2005.

אבל לא רק ג'אר ג'אר נהנה מאהדה גדולה יותר מהקונגרס. לצידו נמצאים גם כרוב ניצנים, להקת הרוק ניקלבק ואפילו כינים, שבשלב מסוים היו יותר אהובים על הציבור מבית הנבחרים. הילארי קלינטון היא האישה שנהנית מהפופולריות הגבוהה ביותר בקרב המועמדים הפוטנציאלים לבית הלבן בשנת 2015. 15 נקודות שקיבלה מציבות אותו בתיקו מול בובה פט, צייד הראשים מ"מלחמת הכוכבים".

עם כל הכבוד לפוליטיקה, אף מועמד לא הצליח לנצח את דארת' ויידר. כנראה שלכרות את היד של בנך ולפוצץ פלנטות עדיין עדיף על עיסוק בפוליטיקה. לפי ההיגיון הזה אם ויידר היה אמיתי והיה מתמודד לנשיאות, היה לו סיכוי לא רע להפוך לנשיא ארצות הברית.

בינתיים הנשיא אובמה לא מצליח לעקוף אפילו את פלפאטין. השאלה האמיתית היא האם לוק סקייווקר היה מצליח להביס את נתניהו. לנו יש תחושה שראש הממשלה הנוכחי לא יאהב את התשובה.