יום שבת. משכן הכנסת ריק מאדם, כל הח"כים מבלים בבתיהם, חוץ מחמישה, שנאלצו להגיע גם היום לעבודה, כעונש.

הח"כית העדינה והנסיכתית שרן השכל (ליכוד) קיבלה את עונשה היישר מראש הממשלה נתניהו, על כך שליכלכה על הכלבה הראשונה של ישראל, קאיה. 

חבר הכנסת הטרי והפופולרי אמיר אוחנה (ליכוד) קיבל את עונשו מהח"כים החרדים, כי הוא מקשה עליהם לדעת מתי בדיוק הם אמורים לצאת מהמליאה בהפגנתיות חשוכה. 

חבר הכנסת החנוני והנחבא אל הכלים רועי פולקמן (כולנו) נענש על ידי משמר הכנסת, אחרי שחשבו בטעות שהוא הבן של אחד הח"כים המבוגרים שנשכח במשכן אחרי יום "הבא את ילדך לעבודה". 

הח"כ המרדן והפרוע אילן גילאון (מרצ) נענש על ידי ראשת מפלגתו זהבה גלאון על כך ששכח לברך אותה בברכת "יס קווין" כשראה אותה באחת מישיבות הבוקר של הסיעה. 

הח"כית הקודרת והמוזרה מירב בן-ארי (כולנו) נענשה על ידי ראש מפלגתה משה כחלון אחרי שהפרה את החוק הראשון של מפלגת כולנו - לא מדברים על מפלגת כולנו. 

הח"כים מתאספים בחדר הריתוק. על הקירות מופיעות תמונות של ח"כים סוררים מן העבר (היי פלאטו שרון). הם לא ממש מדברים זה עם זה - בכל זאת, כל אחד מהם מגיע מחבורה אחרת לגמרי במרקם החברתי העדין של הכנסת.

פתאום נכנס המורה האחראי על המרותקים - חבר הכנסת הוותיק והסמכותי דב חנין (הרשימה המשותפת). גם הוא לא שמח להיות כאן ביום שבת, והוא מתכנן להוציא את כל התסכול שלו עליהם. 

היום מתקדם לאיטו. כולם מצוברחים מאוד. גילאון, הנון-קונפורמיסט הזה, מודיע שנמאס לו, ושהוא יוצא לסיבוב במשכן, למצוא משהו מעניין. 

גילאון מתגלגל במסדרונות הרחבים, מדמה ברוחו איך היו נראים חייו אם היה בוחר אפיק קריירה אחר. פתאום הוא שומע רעש מאחד המשרדים הקטנים. הוא מתקדם בזהירות ופותח את הדלת. בפנים ממתין לא אחר מחבר הכנסת אורן חזן שמקבל את פניו בשמחה. 

הם יושבים קצת, חזן מספר לגילאון שהוא נשאר לישון בכנסת אחרי לילה של צ'ייסרים עם איימן עודה, ומוציא שקית קטנה עם פרח ירוק בפנים. "זה מינון מגל, הוא השאיר לי את זה לפני שעזב", אומר חזן, "הוא אמר שאני התקווה היחידה לציבור שלנו ושאני צריך להמשיך לייצג אותנו בחוסר-כבוד". 

 גילאון חוזר לחדר הריתוק ומעביר בשקט ג'וינט קטן שהכין, בכל זאת, מרדן. כולם נרגעים, בעיקר פולקמן. 

השכל נכנסת להתקף צחוק, וקוראת "אני לא מרגישה את השיניים שלי!" 

 אוחנה נעמד על השולחן ומתוודה על אהבתו לסרטי בנות מהאייטיז.

ומירב בן-ארי מתוודה על סוד אפל: היא התמודדה (וניצחה!) בתכנית הריאליטי המביכה "דרוש מנהיג"! 

פתאום נכנס לחדר חנין, זועם על מעשה השובבות של הח"כים הסוררים.

 

אך אז בן-ארי רותמת את יכולות המנהיגות משנות ה-2000 ומסבירה לחנין שלא מדובר בסתם פאן - יש כאן הזדמנות לשנות את חייו של ציבור הבוחרים!

 

פולקמן מחזק את דבריה עם ציטוטים מהמקורות.

 

משם, הדרך לסוף מרגש, אמריקאי וחינוכי קצרה מתמיד. חנין משתכנע, וכל הנוכחים חותמים על הצעת חוק שמאפשרת לגדל קנאביס בבית, ומוציאה מהתחום הפלילי אחזקת עד 5 גרם של וויד. אפילו את "חוק הבאנגים" השנוי במחלוקת הם מציעים לבטל. והכל בזכות יום שבת אחד של ריתוק.