סיפור ענק רודף סיפור ענק אחר בימים האחרונים בתעשיית הבידור. זה התחיל עם החתונה המפתיעה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, המשיך עם פרשת הדלפת תמונות העירום וכעת מגיע לשיא נוסף עם התבטאות שנויה במחלוקת של אחד המנטורים ב"דה ווייס".

הראפר סי-לו גרין (39) הוא אחת הדמויות המזוהות ביותר עם התכנית, אליה הצטרף ב-2011. שנה לאחר מכן התפוצצה פרשה בה הואשם גרין בכך שהחדיר אקסטזי למשקה של אישה בת 33, שהתעוררה בבוקר למחרת במיטתו. גרין הכחיש את החשדות לאונס וטען כי השניים קיימו יחסים בהסכמה. בשל העובדה שהאישה לא זכרה את אירועי אותו הלילה, החליט בית המשפט לגזור עליו ביום ראשון האחרון עונש מאסר על תנאי של 3 שנים ו-45 ימים של עבודות שירות, אבל נראה שגם העונש הקליל הזה לא הספיק כדי לגרום לו להתרחק מהפרשה כמו מאש.

סי-לו גרין
רק אם זה בהכרה? הציוצים של גרין
"אם מישהו מתעלף הוא אפילו לא איתך באופן מודע", כתב הביקור (שלישי) גרין בטוויטר שלו בתשובה לגולשים שניסו לעמת אותו עם הפרשה, "אנשים שבאמת נאנסו זוכרים את זה!!!" (סימני הקריאה במקור). בהמשך כתב: "אם ניסיתי ולא הצלחתי אבל האדם שניסיתי לאנוס אומר שכן הצלחתי, מה באמת קרה?". זה המקום לציין שאונס על פי הגדרת החוק קובע כמובן שניצול אדם מסומם לצרכי מין הוא אונס לכל דבר ועניין.

דקות ספורות לאחר פרסום הציוצים, החליט גרין למחוק אותם וזמן קצר לאחר הסיר לחלוטין את חשבון הטוויטר שלו מהרשת. כלי תקשורת שונים ביקשו לקבל את תגובתו לדברים בשעות האחרונות, אך נענו בשלילה.