נבואות אפוקליפטיות שונות ומשונות סובבות אותנו כל הזמן: אסטרואידים, עליית הזומבים, סופות קטלניות ועונה נוספת של "כלוב הזהב". בינתיים אף אחת מהן לא התגשמה (רשת, אנחנו בונים עליכם) אבל תמיד טוב להיות מוכנים מראש. מי כמו באזפיד יידעו לעשות את זה טוב מכולם עם שורה של עמודי פתיחה פיקטיביים לכמה מהאתרים החשובים בעולם.

סוף העולם - הניו יורק טיימס (צילום: nytimes.com & Computer Earth)
סוף העולם - הניו יורק טיימס | צילום: nytimes.com & Computer Earth
הניו יורק טיימס יבחר, מטבע הדברים, בניסוח רשמי וקורקטי גם בזמנים קשים במיוחד. מתחת לתמונה שמציגה את ניו יורק החרבה לחלוטין מופיעה הכותרת: "יש מי שאומרים שהאירועים האחרונים הם סימן ליום הדין". לצידם מופיע טור דעה של הפובליציסטית מורין דאוד שקובעת שאצל הנשיא בארטלט ("הבית הלבן") כל זה לא היה מתרחש. צודקת.

סוף העולם - הגרדיאן (צילום: theguardian.com, Stokkete, Ilya Andriyanov, Jeff Thrower)
סוף העולם - הגרדיאן | צילום: theguardian.com, Stokkete, Ilya Andriyanov, Jeff Thrower
בצד הבריטי כמו תמיד הדרמה גדולה הרבה יותר. הגרדיאן יקבע ביום הגורלי שאם כבר נגזר עליכם ללכת, עדיף לעשות את זה בסטייל. הכותרת הראשית מוקדשת למדריך אופנתי שיעזור לשמור על שיק גם כשגזים רעילים ימיסו את עורכם. עדכונים חיים בבלוג בצד שמאל יעבירו את הזמן עם אומדן עדכני של האנשים שנאכלו על ידי זומבים. ולא נשכח כמובן את הצד של הרקובים עצמם, גם בימים כאלה יימצא מישהו שיסכים לדבר על זכויות של מתים רדיואקטיביים. קצת הומניות לא תזיק לנו.

סוף העולם - דיילי מייל (צילום: dailymail.co.uk & Ronald Sumners/Melkor3D/udra11)
סוף העולם - דיילי מייל | צילום: dailymail.co.uk & Ronald Sumners/Melkor3D/udra11
בדיילי מייל יסמכו שוב על משחקי מילים מביכים משהו. "We Bloody Told You" תזעק הכותרת העצומה, שתנופף באצבע מול פרצופנו המתפורר ותזכיר שהמייל הזהיר אותנו כל הזמן אבל אנחנו לא הקשבנו (יכול להיות שתמונות הניפ סליפ בצד שברו את הריכוז). הכל בשילוב קולאז' מעורר אימה ועם זאת מרהיב עיניים שבו נבהה עד רגעינו האחרונים.

סוף העולם - TMZ (צילום: tmz.com & arindambanerjee / Getty Images)
סוף העולם - TMZ | צילום: tmz.com & arindambanerjee / Getty Images
אם חששתם לרגע, הסירו דאגה מליבכם. גם ברגעים שבהם החשיכה נראית גדולה מאי פעם, הסלבס יהיו שם כדי למלא את צרכי הרכילות האחרונים בהחלט שלנו. TMZ ידווח בהתרגשות על התאונה שהרגה את קים קרדשיאן...ועוד 5 מיליון אומללים אלמוניים נטולי קלטת סקס. צ'אנינג טייטום ינהל מרדף מרתק עם עדר זומבים והקאסט המלא של "הישרדות" ייכשל במשימה ויהפוך לחטיפים מדממים. אה כן, ויהיה גם פפראצי מפתיע של ריאן גוסלינג. הוא תמיד היה פוטוגני.

סוף העולם - אינסטגרם (צילום: instagram.com & Elisanth)
סוף העולם - אינסטגרם | צילום: instagram.com & Elisanth
באינסטגרם ימשיך להיות פוטוגני וקריאטיבי מתמיד. סלפי נטול אף ומדמם עיניים בפילטר Sierra יהפוך אתכם מיד ללהיט אצל החבר'ה. לחילופין תמיד תוכלו לצלם את האסטרואיד הענק שעושה את דרכו אל הבית שלכם. מי יודע? אולי מישהו יחליט לכבד את זיכרונכם בבחירה לקרוא לפילטר הבא על שמכם.

סוף העולם - באזפיד (צילום: buzzfeed.com & Getty Images/val lawless/Tom Wang/Lana K + youtube.com & as above)
סוף העולם - באזפיד | צילום: buzzfeed.com & Getty Images/val lawless/Tom Wang/Lana K + youtube.com & as above
בבאזפיד, כמו בבאזפיד, תוכלו לבזבז שעות ארוכות מהאפוקליפסה שלכם עם כל מה שבאמת צריך לדעת. לדוגמא: "ציפיות מול מציאות: איך זה באמת להיאכל על ידי זומבי", או "17 זומבים לוהטים שאתם פשוט חייבים להכיר". גם חשיפות מרעישות בנושאי חתולים יהיו שם כמובן, אחת מהן תתהה לאן נעלמו כל היצורים הפרוותיים האהובים עלינו שעות ספורות לפני הסוף, ותציע לנו לנסות ולעקוב אחריהם אל הגאולה. אז נכון, סיפרו לנו הרבה דברים רעים על הסוף, אבל כשמסתכלים עליו ככה מסתבר שזה לא יהיה כל כך נורא.

>> בואו לפייסבוק שלנו