קסטרו טוורקינג (תמונת AVI: mako)
הפתעה: יש בחורות מאחורי התחת הזה | תמונת AVI: mako
איזה חמודים קסטרו, סופר מתחשבים. הם כנראה חששו שעברנו את 2013 בלי להבין את עומק תופעת הטוורקינג, אז החליטו לספק לנו כמה נענועי ישבן שנראו כאילו נלקחו מהקליפ הכי ונילה של גרוב ארמדה בנייניטיז. מה שהם שכחו לציין הוא שטוורקינג מזוהה דווקא עם נשים אחרות לחלוטין מהפרזנטורית הדקיקה שלהם, כאלו שהמיניות השחורה שלהן כנראה לא ממש רצויה בצורה הגולמית שלה בתוך הג'ינסים הצמודים והחדשים.

הזלזול באינטליגנציה שלנו לא רק מתבטא בחוסר הדיוק שמבצעים קסטרו בפרסומת החדשה שלהם. הניסיון של חברת האופנה להשיק ג'ינס חדש במסווה של תחת או תחת במסווה של ג'ינס חדש, הוא מהפחות מעודנים שראינו. הפרסומת החדשה כאילו נלקחה מעידן אחר, כזה שבו חברות בגדים נותנות שוברי קנייה חינם תמורת הזכות להתפשט באמצע שינקין, ולא מוכרות אותן במחירים מופקעים בקניונים יוקרתיים. ברור שבקסטרו רוצים להיות קולים ומגניבים ולהתרחק מתדמית המיינסטרים המשעממת שלהם, אבל אל מי בדיוק פונה הפרסומת שלהם? ילדות צעירות שרגילות לראות את הכוכבות שלהן מענטזות בחצי עירום בכל פינה, יחשבו שהניסיון של קסטרו הוא פאתט. נשים קצת יותר מבוגרות, לעומת זאת, יתלוננו שג'ינס שאמור להרים תחת צריך להיות מפורסם באמצעות דוגמנית עם תחת.

גל גדות (צילום: Tim P. Whitby, GettyImages IL)
קצת יותר שטיחים אדומים וקצת פחות פרובקציות | צילום: Tim P. Whitby, GettyImages IL
וזו עוד נקודה מעצבנת שחשוב לדבר עליה. בקסטרו יודעים שגל גדות רזה, הם יודעים שרוב השיח סביבה מתרכז במערכת העיכול שלה, והפרסומת החדשה מוכיחה שהם עושים ניצול ציני באנטגוניזם שגדות מעוררת. צריך לחיות בעולם מקביל כדי לחשוב שביקורות בסגנון "טוורקינג הוא לאנשים עם תחת וגל גדות רזה מדי", לא יגיעו מיד עם השקת הקמפיין. בכך קסטרו רק ממשיכה את שיח ההחפצה. גל גדות, אגב, עוד יוצאת טוב יחסית, בכל פריים אפשרי נראות לידה בנות שמענטזות מבלי שנראה את הפנים שלהן (כי למי אכפת?). קסטרו רוצים אחד משניים: או שתתחרמנו מהישבנים המקפצים מבלי לשים לב שהם מחוברים לגוף, או שתתעצבנו מכמה היא רזה. בכל מקרה, כולם מנצחים. חוץ מהמין הנשי.

אין תמונה
כדור הרס אחד שווה מאות שנים של ריקודים בשוליים
הטרגדיה הגדולה של הטוורקינג היא העובדה שהפריצה שלו למיינסטרים הגיעה רק בזכות לבנה רזה, ובזה קסטרו לא באמת שונים. אי אפשר לדבר על טוורקינג, בלי להרגיש ניחוח של גזענות. כדי שמשהו יגיע לקהל הרחב הוא צריך לכלול בחורה לבנה שעושה בלדות פופ, כי למה ציפיתם? שבקסטרו ינסו למכור לכם בגדים באמצעות ניקי מינאז'? דוגמניות שחורות עובדות אחלה כעלה תאנה של תחרויות מיושנות סטייל מלכת היופי. בחדרי חדרים יספרו לכם שאף קונה ישראלית ממוצעת לא רוצות להזדהות עם בחורות כהות. הן עדיין רוצות להאמין שהן גל גדות.

ואגב גל גדות, גם היא מצליחה לאכזב. בעקבות הצילומים של "באטמן נגד סופרמן" היה ראוי שהיא תפתח קצת פאסון, לא כל קמפיין מצדיק נענוע ישבן מיושן. אחרי הכל, לא משנה אם רזה או שופעת, "וונדר וומן" היא קודם כל אישה חזקה. גל גדות, כנראה, קצת פחות.