מרדוק הוא רשע (צילום:  Sunday Telegraph)
הוא גם מבשל ממש רע, אבל זה לא נכנס בשורה אחת | צילום: Sunday Telegraph
רופרט מרדוק הוא טייקון תקשורת כל כך גדול עד שצריכה להיות תמונה שלו ליד הערך הזה במילון. מרדוק חולש על אימפריה בשווי כולל של 13 מיליארד דולר, כשאחזקותיו כוללות בין היתר את רשת פוקס ותאגיד "ניוז קורפ", שכוללים בתוכים עשרות ערוצי טלוויזיה ועיתונים ברחבי העולם. עם היקף עסקים כזה נמצאים מיליוני עובדים תחת החסות של המיליארד האוסטרלי, ומטבע הדברים לא כולם מרוצים מהעניין.

הסאנדיי טלגרף, העיתון הנמכר ביותר באוסטרליה (ארץ מולדתו של מרדוק), מקדם בשבועות האחרונים יוזמה להקדמת הבחירות במדינה ולהחלפת השלטון במפלגה שמתאימה יותר לתפיסת העולם הקפטיליסטית. אבל דווקא בעמוד המשחקים שלו שורבבה עקיצה לבוס הגדול. בשורה השלישית של התשבץ לילדים "הארי הכלב", הופיע צירוף האותיות LIVESIHCODRUM. כשהופכים את הסדר מגלים מסר שמכריז Murdoch Is Evil (מרדוק הוא רשע).

תקשורת מוטה? מרדוק, ארכיון (צילום: RT)
בקרוב קיצוצים? רופרט מרדוק | צילום: RT
קוראים חדי תפיסה של העיתון גילו את המסר החבוי כעבור שעות ספורות והפיצו את הבשורה ברחבי הטוויטר, עם ציוצים כמו: "אני חושש שמישהו בסאנדיי טלגרף עומד בקרוב לחוות תקופת אבטלה". מרדוק עצמו מתחזק חשבון טוויטר משלו, אבל בשלב זה לא התייחס לתקרית. נותר רק לחכות ולראות אם מדור התשבצים יחזור לעיתון גם בשבוע הבא.

>> בואו לפייסבוק שלנו