1. שוב ג'ובס

"סטיב ג'ובס" הוא אולי הסרט המצופה ביותר של התקופה הקרובה. אחרי תהפוכות בעמדת הבמאי והכוכב (דייוויד פינצ'ר וכריסטיאן בייל בחוץ, דני בויל ומייקל פסבנדר בפנים) התסריט של ארון סורקין מקבל סוף סוף חיים. בטריילר השני של הסרט (הנה הראשון, אם פספסתם) ג'ובס-פסבנדר ממשיך להתנהג כמו מניאק, ווזניאק-רוגן ממשיך להיות האדם היחיד שמאיים לחשוף אותו, והפסקול המכני ממשיך לדפוק בראש. גם קייט ווינסלט וג'ף דניאלס שם. הסרט יצא לבתי הקולנוע ב-8 באוקטובר.

2. הסופרת ג'קי קולינס הלכה לעולמה

הסופרת ג'קי קולינס הלכה לעולמה בגיל 77 אחרי שש שנים וחצי של התמודדות עם סרטן השד. קולינס, אחותה הצעירה של השחקנית ג'ואן קולינס, כתבה בחייה 32 רומנים - כולם הגיעו לרשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. קולינס לא שיתפה את התקשורת במחלה שלה ממש עד לאחרונה. ב-14 לחודש נתנה קולינס ראיון אחרון למגזין "פיפל", בו סיכמה את חיי ואמרה "במבט לאחור אני לא מצטערת על שום דבר שעשיתי. עשיתי את זה בדרכי כמו שסינטרה אומר. כתבתי חמישה ספרים מאז שאובחנתי, חייתי את חיי, טיילתי ברחבי העולם. עכשיו אני רוצה להציל חיים של אנשים אחרים".

3. שקר לבן

הסיפור המוזר של התקופה הוא ללא ספק סיפורו של הקומיקאי סטיב רנאזיסי, שמוכר בעיקר בזכות תפקידו בקומדיה הגברית "הליגה". רנאזיסי, שסיפר בעבר בראיונות שנכח במגדלי התאומים ביום הפיגוע ב-11.9 וניצל, התוודה בשבוע שעבר כי הדבר לא היה ולא נברא. בראיון שנתן לניו יורק טיימס סיפר רנאזיסי כי אכן היה במנהטן באותו יום, אך שבכלל לא היה במגדלים שנפגעו, וכי הוא "לא יודע למה אמר את זה". האמריקאים, שלוקחים מאוד ברצינות את זכרון הרגע המכונן ההוא, הגיבו בעוצמה לגילוי. רשת של מזון מהיר שהעסיקה את רנאזיסי כפרזנטור ביטלה את החוזה עימו והפרופילים שלו ברשתות החברתיות זוכים למבול של תגובות, רובן מזועזעות.

"כאדם צעיר, עשיתי טעות עליה אני מתחרט עמוקות, ולגביה התנצלות אולי לא תספיק". 

4. חוזר לכסח

החידוש הנשי לסרטי הקאלט מהאייטיז "מכסחי השדים" מצרף עוד שחקן משמח לקאסט. ארני הדסון, שהשתתף ב"מכסחי השדים 2" בתור המכסח החדש ווינסטון זדמור, הצטרף להפקה. הדסון מוכר גם מסדרות דרמה כמו "אוז" ו"חוק וסדר". את הסרט החדש מביים פול פיג, ובתפקידים הראשיים יככבו מליסה מקארתי וקריסטן וויג. הסרט, שכבר מלווה במסע יח"צ רציני, עתיד לצאת בקיץ 2016.

Floating Hospital for Children at Tufts Medical Center patients got a huge surprise today when Ghostbusters stars...

Posted by Tufts Medical Center on Saturday, August 1, 2015

5. פעמיים פרנקו

ובפינתנו "ג'יימס פרנקו עושה דברים מוזרים": הכוכב הכי אקסצנטרי בהוליווד התחיל לכתוב טור על קולנוע במגזין האינטרנטי “IndieWire”. אבל זה לא סתם טור קולנוע. פרנקו מנהל דיון בטור עם אחד, "סמאג'", שהוא בעצם ה"עצמי ההופכי" של פרנקו ("ג'יימס" מהסוף להתחלה). כך כותב פרנקו, בגוף שלישי, בהקדמה לטור הראשון, שעוסק בסרט האימה האוסטרלי “Goodnight Mommy”:

"זה טור בו ג'יימס פרנקו מדבר עם העצמי ההופכי שלו, סמאג', על סרטים חדשים. בניגוד לביקורת קונבנציונלית, זה מקום בו ג'יימס וסמאג' יכולים לשוחח על רעיונות שסרטים מעוררים. ג'יימס אוהב ללכת לקולנוע ולדבר על סרטים, אבל תגובה חד-צדדית לסרט, בכתב, יכולה להיתפס בטעות כביקורת".

הטור המלא כאן. ובינתיים בתכנית הרשת של פרנקו: