בטקס האוסקר שנערך אתמול (שני), התכנסו כל הכוכבים הכי נוצצים בהוליווד כדי לחגוג את ההישגים של עולם הקולנוע, אבל ג'ימי קימל החליט לערוך הצדעה מסוג אחר. קימל הצליח לגייס את אותם כוכבים כדי לערוך הצדעה לז'אנר שמשפיע על חיינו לא פחות מהמסך הגדול – סרטוני ה-youtube.

קימל הכין, ביחד עם השחקנים, טריילרים לסרטים שכביכול מבוססים על אותם להיטים ויראלים. את קווין ספייסי הוא הפך לחתול שמנגן על אורגן וכריסטורפר וולץ הוא האוגר על הפסנתר. שני הכוכבים מתחרים בינהם בקרב מוזיקלי בלתי נשכח, כדי למשוך את תשומת הלב של גרי אולדמן, בן קינסלי ועוד.

עוד בערוץ התרבות

זוכרים את הסרטון של הילד שמעורפל על המושב האחורי אחרי טיפול אצל רופא השיניים? ג'וזף גורדון לוויט מגלם את אותו הילד, שנאבד אל תוך עולם של סמים, שם הוא מוצא את קתרין זיטה ג'ונס, סמואל אל ג'קסון וסת רוגן.

בסרטון אחר, קווין לטיפה היא העדה המפורסמת מהסרטון "Sweet Brown - Ain't Nobody Got Time For That" – אישה שנמצאת במקום הנכון בזמן הנכון ומשנה את ההיסטוריה יחד עם אדם דרייבר, ברקאד אבדי ("12 שנים של עבדות"), ומאט דיימון.

ואת הטוב ביותר שמרנו לסוף. מריבת האחים שידועה בשמה "Charlie Bit My Finger" על האח הגדול שננשך על ידי האח הקטן, הופכת לעיבוד קולנועי מרתק בשם "Bitman Begins", בהשתתפותם של האחים הכי לוהטים בהוליווד - כריס וליאם המסוורת', שלא מוכנים לסלוח אחד לשני על אותה נשיכה מילדותם. בסיפור הנקמה האפל מככבים לא פחות מזוכי האוסקר מריל סטריפ וטום הנקס.