במשך שבעה ימים נלחמה ג'ואן ריברס על חייה בבית החולים בני יורק, לאחר שניתוח שעברה לטיפול במיתרי קולה הסתבך. הערב (חמישי) עם היוודע מותה, יצאו מיטב הקולגות שלה בתעשיית הבידור להביע את תנחומיהם ברשתות החברתיות.

"ג'ואן ריברס תמיד תישאר חלוצה", כתבה אלן דג'נרס בטוויטר, "היא סללה את הדרך לכל כך הרבה קומיקאיות. עצוב מאד שהיא לא איתנו". שרון אוסבורן, אמא של קלי אוסבורן שהייתה חברה קבועה בפאנל 'משטרת האופנה' בהנחייתה של ריברס כתבה: "ליבי יוצא אל מליסה ואל אדגר (בתה ונכדה של ריברס). אנחנו שולחים אליכם אהבה ותמיכה מכל משפחת אוסבורן".


לאורך השנים ספגו רבים מהשמות הגדולים בהוליווד מנחת פיה של הקומיקאית חסרת המעצורים, הערב נראה שכל המחלוקות נותרו מאחור. "תאהבו או תשנאו אותה, אנחנו נתגעגע לג'ואן ריברס", כתב סמואל ל. ג'קסון, "תמיד כיבדתי את חוש ההומור שלה שהלך על הקצה. יחידה במינה".

הקולגות שהלכו בעקבותיה של ריברס מיהרו לחלוק אף הם תנחומים לאישה שלא הפסיקה לצחוק גם כשהחיים לא האירו לה פנים. "איבדנו ענקית, היא הייתה מצחיקה עד הרגע האחרון", כתב ג'ימי קימל; "נוחי בשלום ג'ואן ריברס הענקית. מצחיקה וחסרת פחד. אחת ויחידה", ספד ריקי ג'רווייס; "אגדה, חברה, מנטורית, אייקון ומצחיקה בטירוף", סיכמה הקומיקאית קתי גריפין.

"במשך עשורים הצליחה ג'ואן להצחיק אנשים ולחולל מהפכה בתחום הקומדיה", נכתב בהודעה מטעם רשת E! ואולפני יוניברסל, "היא הייתה חסרת פשרות ומסורה לבידור של כולנו והותירה חותם משמעותי על האנשים שעמם עבדה ומעריציה הרבים. העולם מצחיק היום פחות בלעדיה. ליבנו כבד בידיעה שג'ואן לא תצעד יותר דרך דלתות הבניין שלנו".


לינה דנהאם, שזכתה רק לאחרונה לחלק מיוחד ועוקצני שהוקדש לה בספרה האחרון של ריברס, חלקה אף היא כבוד לקומיקאית המצליחה. "לראות את ג'ואן ריברס עושה סטנד-אפ בגיל 81 היה מדהים, אתלטי, עוצר נשימה, מפחיד וחיוני. הצחוק שלה מעולם לא עצר וכך גם היא".

"אני מרגיש בר מזל שזכיתי להכיר את ג'ואן ועצוב מאד שהלכה מאיתנו", כתב לואי סי קיי בהודעה שהוציא לעיתונות. אחד הפרקים הזכורים לטוב מתוך "לואי" הוא זה שבו סי קיי וריברס נפגשים במהלך הופעות בלאס וגאס. "מעולם לא ראיתי מישהו מתקיף את הבמה עם אנרגיות כאלה. היא הייתה בלתי צפויה, כותבת בחסד, אהבה קומדיה ואת הקהל שלה. היא הייתה אדיבה. היא הייתה אמיתית. היא הייתה אמיצה. היא הייתה מישהי שפשוט רצית להיות בסביבתה. אהבתי אותה. אני מתגעגע אליה כבר עכשיו. זה באמת מסריח שהיא הייתה צריכה למות ככה פתאום"


ריברס עצמה ספדה רק לפני שבועיים לחברה הקרוב רובין וויליאמס, ששם קץ לחייו. "לא יכולתי להאמין לכך", סיפרה בראיון ל-'Access Hollywood', "הוא היה צריך להיות ברגע כל כך אפל בחייו כדי להגיע לזה. וכן, קומיקאים יכולים לעלות גבוה וליפול חזק, כולנו מאני-דפרסיביים. הוא היה גאון מטורף, לאף אחד לא היה מושג שהמצב היה כל כך חמור".

הערב מיהרו רבים לפרסם תמונות של השניים ולבכות את העובדה שתחום הקומדיה איבד כישרון גדול כל כך בזמן קצר כל כך. "ליבי קרוע לשניים. היא הלכה מוקדם מדי", קבעה שרה סילברמן.  "חברתי ג'ואן ריברס הלכה לעולמה", כתבה וופי גולדברג, "כמו שחברי בילי קריסטל רק לפני שבועיים: שוב אין לנו מילים. בון וויאג' ג'ואן".