ענקית המדיה האמריקאית "BuzzFeed" הכריזה הערב על שיתוף פעולה עם זכיינית ערוץ 2 "קשת" ביצירת משחק דיגיטלי המבוסס על "טאץ'" שיצרו עידו רוזנבלום ואתר mako.

במשחק "טאץ'" מתבקשים המשתתפים לזהות טעויות המופיעות בתמונות, בדומה למדור המצליח המפורסם בערוץ HIX ב-mako. המשחק שולב בשידורי קשת בשנה האחרונה, והצופים התבקשו לשלוח את תשובותיהם באמצעות אפליקציה ייעודית. כעת מתכוונת באזפיד, בשילוב עם חטיבת "קשת סטודיוס" של "קשת" הפועלת בלוס אנג'לס, להפוך את טאץ' למה שהחברה מכנה "גרסת טרנס-מדיה של הדור הבא". את המשחק יפתח mako.

"אנו נרגשים לעבוד עם קשת על פיתוח 'טאץ'' לשעשועון גלובלי המשלב פלטפורמות", אמר מת'יו הניק, מנהל הפיתוח של "באזפיד מושן פיקצ'רס". "ניצול תהליך הפיתוח שלנו המכוון לקהל ומנוע הקידום הגלובלי שלנו יהפוך את זה לתופעה ענקית". סבסטיאן בורקהארדט מ"קשת אינטרנשיונל" אמר כי "בעבודה עם שותף יוצא דופן כמו באזפיד ניצור תוכן שיגיע לצופים בכל הגילים ובכל הפלטפורמות".