גלובוס הזהב הוא אולי לא הטקס הכי מעניין בעולם, אבל גם השנה סיפק לנו כמה רגעים בלתי נשכחים.

אין תמונה
השטיח הלא כל כך אדום

הדרמה התחילה עוד לפני שהשטיח האדום התפנה לכוכבים, ומזל. עמוד תאורה שעמד קרוב מדי לגלאי עשן, הפעיל אותו וגרם לכל השטיח להרס שעה לפני תחילת הטקס. לא מעט אנשים הוזעקו כדי לתקן את התקלה שתועדה על ידי כל העיתונאים שכבר הגיעו למקום בחשבון האינסטגרם שלהם.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: צילום מסך)
בערוץ E! מגדירים מחדש טעם רע מהו | צילום: צילום מסך

ערוץ E! הצליח להגדיר מה זה חוסר טאקט, כשבמסגרת ה"עובדות הכיפיות" שהוא מפרסם על המרקע במקביל לשידורים מהשטיח האדום, הכניס את העובדה הלא ממש כיפית שהשחקן מייקל ג'יי פוקס חולה בפרקינסון מאז 1991. טריוויה כללית. הערוץ כבר הספיק להתנצל.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: buzzfeed)
ג'ניפר לורנס מתפרצת | צילום: buzzfeed

ואין כזה דבר שטיח אדום בלי הקטעים של ג'ניפר לורנס שממשיכה להתייחס למאורע כמו מסיבת כיתה ענקית. ללורנס כבר מסורת ארוכה של פוטובומב (התפרצות לתמונות של אנשים אחרים). בעבר עשתה את זה לשרה ג'סיקה פרקר והקורבן הנוכחי היא הזמרת טיילור סוויפט.

אבל ג'ניפר צריכה לזכור שגם היא יכולה להיות מטרה לבדיחות. והפעם, השמלה הלבנה עם הרצועות שלבשה לא בדיוק זכתה למחמאות. עוד במהלך השידור עלו לאינסטגרם ולטוויטר פרודיות על אותה שמלה.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: buzzfeed)
אליזבת מוס מראה מה היא חושבת על מצלמת המניקור | צילום: buzzfeed
ואם כבר ביקורת אופנתית, אליזבת מוס ("מד מן") הראתה בדיוק מה היא חושבת על מצלמת המניקור של ערוץ E! כשהפנתה לעברה אצבע משולשת. מי בכלל ידע שיש כזה דבר?

בטקס עצמו גם לא היו חסרים רגעים טובים, כשאיימי פוהלר וטינה פיי, שהנחו את הטקס, אחראיות ללא מעט מהן. במונולוג הפתיחה שלהן לא חסכו ירידות על הכוכבים בינהן על כך שג'ורג קלוני היה מעדיף למות בחלל מאשר לבלות עוד דקה עם אישה בגילו, שהשם המקורי של "חלום אמריקאי" הוא בכלל "פיצוץ במפעל פאות" ושמריל סטריפ מוכיחה שבהוליווד יש מספיק תפקידים טובים לנשים בנות שישים פלוס שהן מריל סטריפ.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: vulture)
בונו עושה נעים | צילום: vulture
גלובוס הזהב 2014 (צילום: vulture)
יותר מדי נעים... | צילום: vulture
במהלך הטקס פוהלר החליטה שהיא ממש חייבת לנשק את בונו ולא הצליחה להתאפק אחרי המסאז' שקיבלה ממנו.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: buzzfeed)
מה בר רפאלי הייתה אומרת? | צילום: buzzfeed
טינה פיי הלכה אפילו רחוק יותר כשהעבירה ללאונרדו דיקפריו את השידור. פיי התייחסה לרזומה של דיקפריו כחובב דוגמניות כשאמרה "קבלו אותו בקבלת פנים חמה כמו וגינה של דוגמנית". אאוץ'.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: buzzfeed)
ג'סי התגעגענו! | צילום: buzzfeed
גם הקטע של הנאומים, שהוא המפרך ביותר בכל טקס קבל פרסים, הצליח לעורר עניין. אהרון פול, הלא הוא ג'סי פינקמן, אמנם לא זכה בפרס על תפקידו ב"שובר שורות", אבל כשהסדרה עצמה קיבלה את הפרס היוקרתי הוא נתן לדמות של ג'סי להשתלט עליו ובירך את הקהל ב"יה ביצ'ז".

ג'רד לטו שקיבל את פרס שחקן המשנה בדרמה על תפקידו ב"מועדון הלקוחות של דאלאס", הגדיר מחדש מה זה TMI כשדיבר על הישבן שלו ועל השעווה הברזילאית שהיה צריך לעבור לצילומי הסרט.

אמה תומפסון החליטה שהנעליים של לובוטין הן יותר מדי ועלתה לבמה יחפה כשהנעליים בידייה. אנחנו מאשימים את האלכוהול והיינו שמחים לקבל את הזוג לעצמנו.

גלובוס הזהב 2014 (צילום: buzzfeed)
שמישהו ייקח את המעריצה הזאת ממני | צילום: buzzfeed
ורק ג'ולייה לואי דרייפוס הוכיחה שהיא הכי קולית בעולם כשריס ווית'רספון ניסתה לגרור אותה לסלפי. 

כצפוי בטוויטר כולם צייצו על הטקס, אבל הציוצים הכי מעניינים שייכים למיה פארו, אשתו לשעבר של וודי אלן שהודיעה קבל עם וטוויטר שהיא עוברת לצפות בסדרה "בנות", בדיוק כששודרה המחווה לבעלה לשעבר.

הבן המשותף שלהם פחות שמר על איפוק ותהה באיזה שלב בסקירת הקריירה שלו יאזכרו את ההטרדה המינית שחוותה אחותו, שהתלוננה שאלן הטריד אותה כשהייתה בת 7. נתראה בשמחות.

>> בואו לפייסבוק שלנו