תשכחו מכל מה שחשבתם על מרקו פולו, על פי הסדרה החדשה של נטפליקס יש שני דברים שאתם צריכים לדעת לגביו: הראשון, הוא ממש חתיך. השני, הוא שווה 90 מיליון דולר. אם לפני כמה שנים קינאו בנטפליקס ב-HBO על סדרות המופת שלהם, והחליטו להשיב עם "כתום זה השחור החדש" ו"בית הקלפים", הפעם החליטו להשוות ולהעלות עם הגרסה שלהם ל"משחקי הכס". ברשת ישחררו ב-12 לדצמבר עונה של 10 פרקים לסדרה חדשה בשם "מרקו פולו". עלות הפקת כל פרק מסתכמת ב-9 מיליון דולרים, סך הכול מיליון דולרים יותר מפרק ממוצע של "משחקי הכס". שמות גדולים לא תמצאו כאן, אבל כן בחור איטלקי בשם לורנזו ריצ'אלמי, שהדבר היחידי שאפשר לומר עליו כרגע זה שהשיער שלו נראה נפלא כשהוא רוכב על סוס, ואת זה כנראה היה אפשר להשיג בכמה מיליוני דולרים פחות. מעבר לזה? תצטרכו לחכות לדצמבר כדי לגלות מה מסתתר מאחורי הבלורית.

מועדון קרב (צילום:  באדיבות yes/Fox)
את די מפגרת, את יודעת? | צילום: באדיבות yes/Fox
מלחמת העולמות גרסת החנונים המעיקים – לפני כשבועיים ערכו ב-esquire את רשימת הסרטים שאנשים טיפשים אוהבים, או במילים אחרות: חלאס עם ה"מועדון קרב" הזה שלכם, אתם לא באמת עמוקים כמו שאתם חושבים. חשבתם שמישהו יעז לקרוא ל"האביר האפל" סרט לאנשים טיפשיים וזה יעבור בשקט? לא הרבה זמן עבר עד שאותם סרטים הוגדרו בכלל כסרטים שאנשים חכמים אוהבים. כי כל פעם ששני חובבי קולנוע רבים, מוכר באוזן השלישית מקבל כנפיים. האם "חומות של תקווה" הוא סרט לאנשים שמתחזקים אוסף של בובות פרווה או סרט מלא אנלוגיות על מסע רגשי מפרך של אדם, שמבין שהדרך הכי טובה לשרוד היא להיות טוב לאנשים אחרים? לאובססיבים הפתרונים.


The Worst Horror Movie Death Scenes Compilation by worldwideinterweb

הלואין מגיע! אין לנו הרבה מה לעשות בכל הנוגע לחגיגות, אבל זה זמן טוב להיזכר בכמה מסצנות המוות הנוראיות ביותר בתולדות הקולנוע. נגיד, הפעם הזו שמישהו מת כתוצאה מתקרית לא נעימה עם קלח תירס, האישה שראשה התנפץ לחלקים קטנטנים בעקבות מפגש עם כדורסל ו.. (תפסיקו שנייה לאכול) האישה שקילפה את העור מפניה לאחר שנתקעו לה חלקי זכוכית בראש, שדרכם נכנסו לגופה מאות חרקים. מזכיר לי טיפול פנים אגרסיבי במיוחד שעברתי אי שם ב-2011.

אם רצח כתוצאה מלשון קטלנית היא פחות הקטע שלכם, ב-Vulture בחרו את רשימת סרטי האימה הטובים ביותר שנעשו מאז "הניצוץ", אבל הם אפילו לא חצי מפחידים כמו רשימת הילדים הכי קריפרים בקולנוע. בכלל, עזבו אתכם מכוסיות שרצות בחולצה דקה כדי לברוח מרוצח קטלני. אלו רק הסחות דעת מהעובדה שרוב סרטי האימה הם בכלל הומו-ארוטיים.

טיילור סוויפט (צילום: ap)
השבוע על שם סוויפט | צילום: ap
1989, האלבום החדש של טיילור סוויפט, יצא השבוע וזו ההזדמנות למלא את כל השאלונים שבעולם שקשורים לנסיכה הבלונדינית. אתם יכולים לבדוק כמה טיילור אתם, איזו טיילור סוויפט אתם ואיזה אלבום שלה הכי מתאר את האופי שלכם. הדבר היחיד שיכול להעסיק אתכם יותר ממילוי השאלונים, הוא האזנה לאלבום עצמו.

וגם:

הסיבה בגינה אלסה הפכה ממרשעת לגיבורה. אנחנו חשבנו שזה בגלל הכסף.

פורנו, פורנו, פורנו. איך נראה הטריילר האמיתי של "המסור":

ראסל ברנד מתכנן לזנוח את קריירת המשחק. חדשות רעות לתושבי לונדון, חדשות טובות לחובבי הקולנוע.

טריינספוטינג
בחרו בחיים? או שלא
איאן מקרגור רוצה להשתתף בהמשך לטריינספוטינג. האם רנטס מצא עבודה ניין טו פייב, הקים משפחה וכעת צופה עם הילדות שלו בפרקים נבחרים של "משפחה מודרנית"?

חצאית בהשראת הסרט מלתעות, כי אין כמו כריש רעב ליד האיברים האינטימים שלך.

אבולציית הערפדים בקולנוע, או במילים אחרות - אין הם הפכו מיצורים עם הרבה אמביציה לילדי אימו מסכנים.

בשורה משמחת: בנדקיט קמברבאץ' למד להגיד פינגווין. המילה הבאה שלו כנראה תהיה "אוסקר".

וסטיב זיסו הוא חתיכת נרקיסיסט. לפחות הוא בחברה טובה.