קים קרדשיאן וקניה ווסט חתן כלה בווג (צילום: ווג)
אהבה וכסף | צילום: ווג
בראשית היו אדם וחווה. הם היו בגן עדן, גורשו מגן עדן ואפילו הביאו שני ילדים על הדרך. מה הם עוד יכלו לעשות? שני האנשים היחידים בכדור הארץ. הם לא בחרו זוגיות, הם נבחרו.

אדם וחווה לא היו האחרונים שהחליטו עבורם עם מי יבלו את כל החיים, כשלכל החיים עוד היה (באמת) לכל החיים. לאורך כל ההיסטוריה, מספרים לנו, בני המשפחה החליטו עבור הצאצאים עם מי להתחתן. דרך נישואים הבטיחו המשפחות כסף, מעמד וכוח פוליטי. במקרה הטוב, הרומנטיקה הגיעה תוך כדי. במקרה הרע, היא הייתה כלי הרסני שיכול להרוס מורשות ולפרק אימפריות. העבר הזה לא כל כך רחוק, בעצם. רק לא מזמן, כשהנסיך וויליאם החליט להפיץ את הגנים המפוקפקים שלו הלאה עם בחורה שדם כחול לא זורם בעורקיה, הממלכה הבריטית ואיתה כל העולם רעשו. הנה, התקדמנו, אפילו בארמון מדברים על אהבה והלב לא בוחר לפי מעמד, הלב בוחר כי בא לו.

זו הסיבה כשכולנו היינו צריכים להתרגש כשראינו את השער של קים קרדשיאן וקניה ווסט ל"ווג". הנה עוד זוג מאוהב. כל אחד מהם עם העבר, היחסים, הנישואים והגירושין  ועדיין הם הצליחו להגיע לאהבה המיוחלת, כנגד כל הסיכויים והפאפרצי.

קים קרדשיאן וקניה ווסט חתן כלה בווג
הנסיכה של תרבות הפופ
אבל תשאלו את עצמכם – מישהו באמת התרגש כשהוא ראה את השער הזה? מישהו באמת הרגיש צורך לחגוג את האהבה הזו? קשה לחשוב על האהבה של קים וקניה כמשהו שממיס לנו את הלב. בסקאלה בין ג'וני ובייבי ב"ריקוד מושחת"  למארי אנטואנט ולואי ו-14, הם ככל הנראה יותר קרובים לזוג האחרון. הנישואים שלהם הם הגרסה המודרנית לנישואי נוחות שאורגנו על ידי המשפחה בשביל להתפייס עם המלך. הם אולי כוללים הצהרות פומביות, שירי אהבה ורומנטיקה משכנעת, אבל הם מגיעים בעסקת חבילה, כזו שמבטיחה לקים שער ב"ווג" ולקניה כניסה לרשימת הזוגות הכי רווחיים ואולי גם אפשרות לעקוף יום אחד את ביונסה וג'יי זי, עוד זוג שידע בדיוק מה הוא עושה כשנכנס לעסק הזה.

זה לא אומר שקים לא מתרגשת מהזחיחות של ווסט ושהוא, מנגד, לא ימשיך לכתוב שירי הלל לישבן שלה ולעובדה שהיא לא נפרדת מהריסים המלאכותיים. אין שום סיבה שהזוג הזה לא ימשיך להתגפף בקריפיות על האופנוע, זה כמו לאהוב את הדמות שמשתקפת לך במראה, תחום בו אין ספק שהשניים מצטיינים.

עוד בערוץ התרבות

וויליאם, קייט והתינוק המלכותי (צילום: Ben A. Pruchnie, GettyImages IL)
שברו מסורת | צילום: Ben A. Pruchnie, GettyImages IL
קים וקניה הם המקרה הקלאסי של שלם שגדול מסך חלקיו, מערכת יחסים שתורמת לחשבון הבנק ולמעמד החברתי לא פחות מלחיי הרגש. אהבה היא לא רגש שנוצר בואקום, לאנשים יפים ועשירים תמיד יהיו יותר הזדמנויות, חלקם גם ידעו לנצל אותם על הצד הטוב ביותר. קניה כבר שנים מנצל את האהבה העצמית שלו לטובת אלבומים וקים, אין חלק בגוף ובנשמה שלה שלא נוצל לטובת בניית אמפרית הענק שהיא משפחת קרדשיאן. לנצל מערכות יחסים בעידן שמקדש סיפורי סינדרלה, זוהי לא הבחירה המובנת מאליו. אבל זה כנראה הדבר הנכון לעשות אם אתן רוצות שער ב"ווג" לפחות.